سردار حیدر عباس زاده فرمانده انتظامی استان خوزستان با اشاره به شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر برداشت غیرمجاز از حساب بانکی آن‌ها گفت: بررسی موضوع به صورت ویژه به تیم ویژه پلیس آگاهی ابلاغ گردید.

وی اظهار داشت: کارآگاهان پلیس با اقدامات تخصصی و رصد دقیق اطلاعاتی، یک نفر از سرشاخه‌های اصلی باند کلاهبرداری را در شهرستان امیدیه شناسایی کرده و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر نمودند.

سردار عباس زاده در ادامه افزود: در تحقیقات به عمل آمده مشخص شد که متهم خود را در مغازه‌ها به عنوان کارگر معرفی می‌کرد و با یک دستگاه اسکیمر دور از چشم مشتریان و صاحب مغازه، مشخصات کارت مشتریان را کپی برداری و در فرصتی مناسب حساب بانکی آن‌ها را خالی می‌کرد.

این مقام ارشد انتظامی اذعان داشت: متهم تاکنون به برداشت ۱۰ میلیارد ریال از حساب بانکی ۷۰ نفر از شهروندان اعتراف کرده و با توجه به گستردگی فعالیت اعضای این باند تحقیقات در خصوص شناسایی و دستگیری همدستان متهم همچنان ادامه دارد.

فرمانده انتظامی استان خوزستان به تحویل متهم به مرجع قضائی اشاره و به شهروندان توصیه کرد: رمز عبور خط مقدم دفاعی شما در حفاظت از اطلاعات ذخیره شده است، مطمئن شوید و با هوشیاری آن را حفظ و از بازگوکردن آن برای دیگران اجتناب کنید.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 491158 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟