به گزارش رکنا، به نقل از روابط عمومی ستاد دیه استان، در بهار سال 96، دو برادر تبریزی(متولد 1364 و 1365) جهت خرید جهیزیه برای خواهرشان، از طریق دسته‌چک مادر اقدام کرده بودند، اما فروشنده لوازم خانگی از قبول چک بدون پشت نویسی شده امتناع می‌کند و دو برادر چک را پشت نویسی کرده و تحویل فروشنده می‌دهند.

در پی عدم توان پرداخت وجه چک، فروشنده از این دو برادر شکایت کرده و در نهایت هر دو برادر به علت عدم توان پرداخت بدهی 20 میلیونی در اردیبهشت ماه سال جاری روانه زندان می‌شوند.

یکی از این دو برادر متاهل بوده و مادر خانواده نیز پیر و بیمار است؛ همچنین یک خواهر مجرد دیگر نیز در خانه داشته و هر دوی این خانواده‌ها در منزل استیجاری سکونت دارند.

البته مبلغ ناچیزی ارث پدری نیز به این برادران رسیده بود که در کنار چک 20 میلیونی، آن مبلغ را نیز جهت خرید جهیزیه برای خواهر هزینه کرده‌ بودند.

گفتنی است، بدهی این مددجویان برابر با 200 میلیون ریال بوده و مردم خیر و نوع دوست تبریز می‌توانند از طریق شماره حساب‌۰۱۰۴۴۴۴۴۴۰۰۴ و شماره کارت ۶۰۳۷۶۹۱۹۹۰۰۵۶۱۶۰ نزد بانک صادرات به نام ستاد دیه استان و یا از طریق سایت رسمی ستاد دیه استان و یا با مراجعه به دفتر ستاد دیه استان به این مددجویان کمک کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 491136 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟