به گزارش رکنا،  رئیس پلیس آگاهی استان سمنان از دستگیری سارق مسلح احشام در میامی خبر داد و گفت: در همین راستا، پرونده قتل فردی در روستای قوشه دگرمان میامی کشف شد.

سرهنگ رضا بینقی امروز  اظهار کرد: در اوایل تیرماه سال جاری در گزارش یک فقره تیراندازی که منجر به قتل فردی در روستای قوشه دگرمان شهرستان میامی شده بود، پیگیری این موضوع به‌صورت ویژه به کارآگاهان پلیس استان محول شد.

وی افزود: پس از یک هفته اقدامات لازم برای شناسایی و دستگیری قاتل یا قاتلان، با تلاش‌های شبانه‌روزی کارآگاهان پلیس آگاهی، سه نفر شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان سمنان با بیان اینکه در بازجویی‌های انجام‌شده متهمان به بزه خود اعتراف کردند، گفت: این سه متهم به قصد سرقت احشام به محل نگهداری گوسفندان رفته ولی با سروصدای سگ‌های گله، پدر و پسر صاحب گوسفندان از خواب بیدار و متوجه حضور سارقان در محل می‌شوند.

بینقی ادامه داد: پدر و پسر برای تعقیب سارقان، سگ‌ها را رها می‌کنند که یکی از متهمان با سلاح شکاری که به همراه داشته به شلیک یک گلوله به سمت پسر اقدام می‌کند.

وی تصریح کرد: این فرد سپس با استفاده از تاریکی هوا و موتورسیکلتی که از قبل تهیه کرده بوده است، متواری می‌شود.

رئیس پلیس آگاهی استان سمنان گفت: متهمان برای سیر مراحل قانونی با قرار وثیقه راهی زندان شدند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 490980 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟