قطع شدن پای مرد ایلامی که تیرباران شد / مرد تیرانداز هنوز فراری است + فیلم لحظه شلیک

به گزارش رکنا،  اخیرا فیلمی در خبرگزاری فارس منتشر شد که در آن فردی ناشناس با یک قبضه سلاح گرم به یک جوان سوار بر خودرو پراید شلیک کرده و سپس متواری می‌شود.

پس از انتشار این فیلم که واکنش‌های بسیاری را از سوی مخاطبان به‌همراه داشت نیروی انتظامی اعلام کرد که ضارب در کمتر از ۲ ساعت توسط نیروی انتظامی دستگیر شده است و تشکیل پرونده در این باره انجام و پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شده است.

این سخنان در حالی بیان شد که اعضای خانواده جوان ۲۵ ساله که مورد ضرب گلوله قرار گرفته به خبرنگار ما گفتند که سخنان گفته شده صحت ندارد و تنها یک نفر مظنون در این رابطه دستگیر شده که تاکنون به این عمل اعتراف نکرده است.

ماجرا از چه قرار بود؟

برادر جوان ۲۵ ساله ایلامی که مورد ضرب گلوله قرار گرفت در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ایلام گفت: روز چهارشنبه برادرم با یکی از مغازه‌دارن مشاجره لفظی کرد و بامداد پنجشنبه این حادثه رخ داد، این مغازه‌دار را تنها به عنوان مظنون به پلیس معرفی کردیم و این فرد تنها کسی است که توسط پلیس دستگیر و روانه زندان شده و تاکنون هیچ اعترافی به انجام جرم نکرده است.

وی افزود: پس از انتقال برادرم به بیمارستان چندین ساعت منتظر حضور تنها پزشک عروق استان بودیم که پس از ساعت‌ها معطلی پزشک مربوط در بیمارستان حاضر شد و متاسفانه جراحی پیوند موفقیت آمیز نبود و عمل قطع عضو انجام شد.

برادر این جوان ادامه داد: برادر من هم اکنون پای خود را از دست داده و تنها خواسته ما از دادستان محترم ایلام پیگیری مجدانه به این جنایت وحشیانه است، چرا باید ضارب برادر بی‌گناه من تاکنون مشخص نباشد.

لزوم بیان حقیقت

نیروی انتظامی در حالی خبر از دستگیری ضارب می‌دهد که اخبار مربوط به نیروی انتظامی تنها و تنها از کانال معاونت اجتماعی می‌گذرد و انتظار می‌رود ضمن رعایت حال جامعه، حقایق نیز بیان شود. بازار تکذیبیه‌ها در فضای رسانه استان داغ است، بی شک اصحاب رسانه نیز به‌عنوان منعکس کننده سخنان مسوولان به مردم، از مسوولان انتظار دارند به بیان حقایق پرداخته و تنها هدف آنان آرام جلوه دادن اوضاع نباشد، بلکه ضمن تلاش برای برقراری امنیت، حقایق نیز بازگو شود تا روند دستگیری و ورود مراجع قضایی سریعتر پیش رود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 490670 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟