اعدام برای زن تهرانی با اصرار 3 خواهرش / شیما باور ندارد !

به گزارش رکنا، یکم اسفند سال ۹۵ پس از قتل مرد ۷۰ ساله به نام مرتضی داخل خانه اش واقع در شرق تهران در دستور کار پلیس قرار گرفت.

شواهد نشان می‌داد این مرد به دست دختر بزرگش به نام شیما ۵۰ ساله کشته شده است. در حالی که پلیس به خانه مرد سالخورده رفته بود شیما به پلیس آگاهی رفت و تسلیم پلیس شد.

در دادگاه

شیما دیروز در شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی زالی و با حضور یک قاضی مستشار پای میز محاکمه ایستاد.

در ابتدای این جلسه سه خواهر شیما در جایگاه ویژه ایستادند و برای وی حکم قصاص خواستند.

وقتی شیما 50 ساله در جایگاه ویژه ایستاد ،گفت :آن روز وقتی از باشگاه بیرون آمدم متوجه شدم مادرم بارها با گوشی موبایلم زنگ زده است .وقتی به او زنگ زدم گفت بار دیگر با پدرم درگیر شده است و پدرم او را از خانه بیرون انداخته است .من به خانه پدرم رفتم تا آنها را به هم آشتی دهم و وسایلی را که برای خانه خریده بودند به آنها تحویل بدهم.

وی ادامه داد: من وقتی به خانه آنها رسیدم پدرم به محض دیدن من شروع به فحاشی کرد .او می گفت من مقصر هستم که دفعه قبل که مادرم قهر کرده بود واسطه شدم و او را به خانه برگرداندم .پدرم به صورتم سیلی زد و ناسزا گفت. من به طبقه سوم رفتم تا او شاید آرام تر شود . اما چند دقیقه بعد پدرم به طبقه سوم آمد و مراهل داد. در آن لحظه کیفم روی زمین افتاد و همه وسایلی که برای آنها خریده بودند روی زمین ریخت .

برای خانه پدرم دو چاقو آشپزخانه هم خریده بودم. چاقو ها را از روی زمین برداشتم و به سوی پدرم برگشتم که همان موقع پدرم به سمتم حمله کرد و در آن میان چاقو به سینه و گردن او برخورد کرد. من واقعا قصد کشتن پدرم را نداشتم .

وی در حالی که سرش را پایین انداخته بود و به شدت اشک می‌ریخت گفت:من شرمنده خانواده هستم. باور کنید نمی‌خواستم پدرم را بکشم و مرگ او یک اتفاق بود.

بنابه این گزارش، در پایان جلسه قضات وارد شور شدند تا رای صادر کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 490663 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟