سرهنگ ستاد مجید گلی گفت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت تعدادی دستگاه استخراج ارز دیجیتال در یک کارگاه تولیدی در یکی از روستاهای شهرستان کبودرآهنگ، مأموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان به بررسی موضوع پرداختند.

وی افزود: با انجام تحقیقات، مشخص شد فردی با استفاده از یک کانکس سیار فلزی که در داخل سوله کارگاه تعبیه کرده اقدام به استخراج ارز دیجیتال می‌کند.

سرهنگ مجید گلی بیان کرد: طی بازرسی از این مکان، ۷ دستگاه چینی استخراج ارز به همراه کابل و پاورهای مربوطه کشف و یک متهم در این خصوص به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کبودرآهنگ با اشاره به اینکه ارزش کالای کشف شده بر اساس نظر کارشناسان ۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال برآورد شده، بر عزم جدی پلیس در مبارزه با اخلال گران اقتصادی تاکید کرد و از دستگیری ۱۲ متهم در نتیجه اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ مجید گلی اظهار داشت: طی ۲ روز گذشته و در پی استمرار اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی به ویژه منطقه‌ای که با هدف نا امن کردن محلات جرم خیز، پاکسازی نقاط آلوده و ارتقا احساس امنیت در بین شهروندان انجام می‌شود، یگان‌های انتظامی شهرستان کبودرآهنگ با بهره گیری از توان و امکانات موجود به اجرای طرح‌های مربوطه پرداختند.

وی افزود: در اجرای این طرح، علاوه بر کشف انواع مواد مخدر سنتی و صنعتی، ۴ معتاد و خرده فروش مواد مخدر، ۲ نفر جلبی و ۶ سارق دستگیر، ۱۰ فقره سرقت، ۳ عدد باطری خودرو، ۲ عدد کولر گازی قاچاق و ۲ هزار نخ انواع سیگار خارجی قاچاق کشف و همچنین ۱۵ دستگاه وسائط نقلیه مزاحم و متخلف نیز توقیف و روانه پارکینگ شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان کبودرآهنگ با قدردانی از همکاری خوب شهروندان با پلیس در راستای اجرای طرح‌های انتظامی، خواستار اعلام موارد مشکوک در اسرع وقت از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 490573 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟