اعدام 3 مرد که ۲ دختر جوان را سر بریدند/ مادر مقتول: لیاقت این حیوان ها فقط قصاص است+ عکس

سه تروریست مرتبط با گروه تروریستی داعش که ماه دسامبر سال گذشته میلادی دو زن کوهنورد اسکاندیناویایی را در کوه‌های «اطلس» مراکش سر بریده بودند، به اعدام محکوم شدند.

به نوشته روزنامه «گاردین»، «لوییسا وستراگر جسپرسن» ۲۴ ساله اهل دانمارک و «مارن یولاند» ۲۸ ساله نروژی توسط سه مرد که قصد جلب توجه گروه تروریستی داعش را داشتند، به قتل رسیدند. این افراد در دادگاهی واقع در شهری نزدیک به «رباط» پایتخت مراکش به اعمال خود اعتراف کردند.

هفته گذشته نامه‌ای از سوی مادر جسپرسن در دادگاه قرائت شد که در آن نوشته شده بود: «عادلانه‌ترین چیزی که باید به این جانوران داد، حکم قصاص است که لیاقت آن را دارند». دو تن از این محکومین، سر قربانیان را بریده و نفر سوم از انجام این قتل‌ها فیلم‌برداری کرده بود. اجساد این دو زن توریست توسط دو توریست فرانسوی کشف شد.

در ویدئوی مربوط به این قتل‌ها که در فضای مجازی منتشر شد، ابتدا قربانیان در حالی که در کیسه خواب هستند با ضربات متعدد چاقو به قتل رسیده و سپس سرهایشان بریده می‌شود. بنا به گزارش روزنامه «واشنگتن پست» بیشترین بازدیدکنندگان این ویدئو در دنیای مجازی، شامل طرفداران داعش و همچنین راست‌گرایان افراطی نژادپرست بودند.

قاضی این پرونده با اشاره به گزارش کالبدشکافی مبنی بر آثار ۲۳ ضربه چاقو بر روی بدن جسپرسن و ۷ ضربه چاقو بر روی بدن یولاند، این سه مجرم را «هیولا‌های تشنه به خون» نامید. مراکش یکی از قطب‌های گردشگری شمال آفریقا است و ۱۰ درصد از درآمد این کشور از طریق توریسم تأمین می‌شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 490335 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟