به گزارش رکنا، فرمانده انتظامی شهرستان پاکدشت از انهدام یک مرکز تولید داروهای مخدر و کشف 1300 کیلوگرم مواد اولیه پیش ساز داروهای مخدر خبر داد.

کشف بیش از یک تن مواد اولیه پیش ساز داروهای مخدر

سرهنگ قباد حنجری فرمانده انتظامی شهرستان پاکدشت درباره انهدام مرکز تولید داروهای مخدر اظهار کرد: پس از اقادامات اطلاعاتی روز گذشته این کارگاه در یک اقدام ضربتی منهدم شد.

وی افزود: نیروهای پلیس پاکدشت با همکاری سربازان گمنام امام زمان (عج) پس از بیست روز اقدام اطلاعاتی و تحت نظر گرفتن کارگاه موفق شدند در یک اقدام ضربتی عوامل فعال در این کارگاه را غافلگیر و دستگیر کنند.

قباد خنجری درباره دستگیری عوامل فعال کارگاه تولیدی بیان داشت:در این رابطه 5 نفر ایرانی و 4 نفر دیگر از اتباع خارجی غیر مجاز دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان پاکدشت در ادامه به کشفیات این عملیات اشاره و عنوان کرد: 1300 کیلوگرم مواد اولیه پیش ساز، بیش از 102 کیلوگرم قرص های روان گردان و در مجموع بیش از 120 هزار قطعه قرص های غیرمجاز ترامادول کشف و ضبط شد.

وی در هشداری به شهروندان خاطرنشان کرد: هرگونه دارو مورد نیاز باید از داروخانه‌ها و مراکز مجاز تهیه شود چراکه مراکز غیر مجاز فاقد دانش لازم برای تهیه دارو بوده و هیچگونه آزمایشگاه و پزشکی بر فعالیت این افراد نظارت نمی کند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 489383 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟