زورگیر قوی هیکل و خطرناک جنوب تهران دستگیر شد + عکس

به گزارش رکنا، سرهنگ احمد نجف با بیان اینکه متهمان به ۵۰ فقره سرقت اقرار کردند اظهار داشت: در صورتی که مالباختگان در مقابل خواسته هایشان مقاومت می کردند با سلاح سرد آنان را مصدوم و زورگیری می کردند.

وی افزود: با ارجاع پرونده های متعدد مبنی بر زورگیری ۲ موتورسوار به اداره پنجم پلیس آگاهی از اواخر سال ۹۷، شناسایی و دستگیری متهمان در دستور کار قرار گرفت.

معاون مبارزه با سرقت های خاص با بیان اینکه در بررسی های پرونده های ارجاعی به دست آمد که سرقت ها توسط موتورسوار که یکی از آنها قوی هیکل است اتفاق افتاده عنوان کرد: در پایش های اطلاعاتی، موتورسواران شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی به اداره پنجم دعوت شدند.

وی ادامه داد: متهمان در ابتدا منکر هر گونه جرم ارتکابی با همکاری یکدیگر می شدند که با شناسایی چهره آنان توسط مال باختگان، به سرقت در محدوده محله های سیزده آبان، خانی آباد، بوستان ولایت و نازی آباد و… اعتراف کردند.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: تا کنون ۱۶ تن از مال باختگان مورد شناسایی قرار گرفته اند و تحقیقات پلیسی برای شناسایی سایر مال باختگان ادامه دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 488808 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟