به گزارش رکنا، اصغر جهانگیر رئیس سازمان زندان ها پس از این اقدام ارزشمند خانواده اولیا دم گفت: اثرات و تبعات خیر این اقدام بزرگ تا سالها در خانواده شما باقی خواهد بود و اثرات این اقدام انسانی در افکار عمومی جامعه گامی اثر بخش در ترویج فرهنگ گذشت و صلح و سازش خواهد بود .

رئیس دفتربازرسی ویژه قوه قضائیه این اتفاق ارزشمند و نمونه های متعدد مشابه آن در زندانهای کشور با پیگیری و رایزنیهای به عمل آمده توسط مسئولین و مددکاران زندانها حاصل شده است.

در این دیدار که در منزل اولیا دم و در ساعات پایانی روز انجام شد یک جلد کلام‌الله مجید به رسم یادبود و تقدیر از این اقدام ارزشمند و انسانی توسط رئیس سازمان زندان ها به این خانواده اهدا شد.

گفتنی است این اتفاق با پیگیری های مددکاران زندان‌ ا و سفیران نجات زندان مرکزی اراک و در راستای ترویج فرهنگ صلح و سازش و استفاده از ظرفیت اعتبار بزرگان و افراد صاحب نفوذ کلام و احترام بین مردم و همچنین رایزنی با خانواده اولیاء دم ودر نهایت حضور رئیس سازمان زندان ها رخ داد.

شایان ذکر است زندانی مذکور که به جرم قتل عمد به واسطه درگیری مدت 6 سال در زندان به سر می برد و در آستانه اجرای حکم قصاص قرار داشت با رضایت خانواده مقتول از قصاص نفس نجات یافت.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 488703 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟