حجم ویدیو: 5.95M | مدت زمان ویدیو: 00:00:55

مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) وقتی از ماجرای انتشار فیلم از سوی این سرباز وطن توسط خبرنگار رکنا، مطلع شد پس 3 ساعت در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار رکنا ، از دستگیری فرد توزیع‌کننده "ساندیس‌های سمی" در بهشت زهرا(س) خبر داد و ماجرای روز گذشته را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار رکنا، در پی تماس تلفنی با سعید خال مدیر عامل سازمان بهشت زهرا (س) در خصوص پیگیری انتشار فیلمی مبنی بر توزیع ساندیس سمی در گلزار شهدای بهشت زهرا(س) در روز گذشته 20 تیر ماه ، وی اظهار کرد: روز گذشته فردی میانسال، رو به‌ روی خانه شهید مستقر در سازمان بهشت زهرا (س) بنا داشت تعدادی ساندیس‌ آلوده و سمی را در بین افراد حاضر در بهشت زهرا (س) توزیع کند که به محض اطلاع سازمان بهشت زهرا و با همکاری و همراهی دژبان مستقر در سازمان و همکاران‌ در خانه شهید و نیروی انتظامی، فرد خاطی دستگیر شد.

وی به خبرنگار رکنا گفت : این فرد، تعدادی ساندیس را به سم آلوده کرده بود که با ورود به موقع نیروی انتظامی، دژبان مستقر در سازمان و همکاران در بیناد شهید مستقر در خانه شهید دستگیر و روانه بازداشتگاه شد ضمن اینکه بر اساس گزاراشات میدانی صورت گرفته فردی از این ساندیس های آلوده به سم نخورده است.

مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) همچنین از هموطنانی که برای زیارت اهل قبور و زیارت اماکن مقدسه در بهشت زهرا حاضر می‌شوند درخواست که مراقب افراد سود‌جو و فرصت‌طلب باشند و از اماکن معتبر و مورد تأیید سازمان نذورات مردمی را دریافت کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 488577 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟