آخرین خبر / آغاز جلسه دادگاه محمد علی نجفی در دادگاه کیفری +عکس

به گزارش خبرنگار جنایی رکنا، ساعت 9 و 30 دقیقه صبح امروز جلسه رسیدگی به پرونده قتل میترا استاد که روز 7 خرداد ماه به دست محمد علی نجفی کشته شده بود در شعبه 9 دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی کشکولی آغاز شد. در ابتدای جلسه طبق قانون کیفرخواست توسط نماینده دادستان قرائت شد که دکتر محمد شهریاری سرپرست دادسرای امورجنایی تهران در این جلسه نماینده دادستان بودند.

جلسه رسیدگی به پرونده قتل میترا استاد همسر دوم شهردار پیشین تهران صبح امروز- شنبه ۲۲ تیر- به صورت علنی در سالن اجتماعات امام خمینی (ره) به ریاست قاضی کشکولی رئیس شعبه نهم دادگاه کیفری یک تهران آغاز شد.

در ابتدای این جلسه قاضی کشکولی رئیس شعبه نهم دادگاه کیفری یک تهران گفت: قبل از اعلام رسمیت جلسه لازم می‌دانم با توجه به آثار اجتماعی این جرم تذکراتی را در راستای قانون آئین دادرسی کیفری جهت تنویر اذهان عمومی و رسانه‌ها بیان کنم.

رئیس دادگاه گفت: در برپایی یک دادرسی الزامات قانونی وجود دارد و رعایت آن به موجب قانون الزامی است. بنا به ماده ۴۰۰ قانون آئین دادرسی کیفری «محاکمات دادگاه کیفری یک، ضبط صوتی و در صورت تشخیص دادگاه، ضبط تصویری نیز می‌شود. انتشار آنها ممنوع و استفاده از آنها نیز منوط به اجازه دادگاه است.»برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 488333 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟