دستگیری سارقان میلیاردی احشام در نیشابور

سرهنگ «حسین دهقان پور»در تشریح این خبر گفت: در پی گزارش سرقت های سریالی احشام در سطح روستاهای بخش مرکزی شهرستان نیشابور، پی گیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی نیشابور قرار گرفت .
وی افزود: در تحقیقات اولیه و میدانی کارآگاهان پلیس مشخص شد کلیه سرقت ها مربوط به سرقت گاو و گوساله و شگرد به کار رفته در همه سرقت ها یکسان است .
سرهنگ دهقان پور خاطرنشان کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی در ادامه تحقیقات فنی خود به سرنخ مهمی دست یافتند مبنی بر این که یکی از متهمان با خودرو پراید در محل وقوع سرقت ها حاضر و در سرقت احشام به دوستان خود کمک می کند.
این مقام انتظامی گفت: تیم رسیدگی کننده به پرونده با استفاده از سرنخ های بدست آمده و یک سری تحقیقات گسترده میدانی مالک خودرو را شناسایی و پس از هماهنگی قضایی این فرد را در یک اقدام غافلگیرانه و ضربتی دستگیر کردند .
سرهنگ دهقانپور تصریح کرد: متهم دستگیرشده در مواجهه با ادله و مستندات پلیس تاکنون به 8 مرحله سرقت گاو و گوساله به تعداد 12 راس از روستاهای بخش مرکزی با همدستی دو نفر دیگر از دوستانش اعتراف که دیگر همدستان متهم نیز با هماهنگی مقام قضایی دستگیر شدند .
فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور خاطرنشان کرد: با توجه به گزارش سرقت های مشابه تحقیقات در این باره ادامه دارد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 488100 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟