رییس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان ایلام از شناسایی و دستگیری فردی خبر داد که اقدام به مزاحمت و تهدید به انتشار تصاویر خصوصی و خانوادگی احدی از شهروندان کرده بود.

سرهنگ علی جمالی رئیس پلیس فتا استان ایلام در این خصوص گفت: در پی مراجعه احدی از شهروندان خانم به این پلیس و طرح شکایتی با این عنوان که مدتی است از طریق شبکه اجتماعی اینستاگرام از طرف شخص یا اشخاصی با ارسال پیام‌هایی برای وی مزاحمت ایجاد کرده، که رسیدگی به موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

سرهنگ جمالی افزود: در تحقیقات و بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد متهم یا متهمین احتمالی با ایجاد صفحاتی در شبکه اجتماعی اینستاگرام با انتشار تصاویر خصوصی و خانوادگی و نشر اکاذیب علیه شاکی اقدام به مزاحمت، تهدید و اخاذی می‌کنند.

وی ادامه داد: با اقدامات فنی و تخصصی کارشناسان این پلیس متهم پرونده که مردی ۲۶ ساله بود شناسایی و با هماهنگی قضایی دستگیر شد.

این مسئول انتظامی با اشاره به جزئیات پرونده عنوان کرد: متهم که نامزد سابق شاکیه بود با سوءاستفاده از تصاویر خصوصی و فیلم‌های خانوداگی و به انگیزه انتقام جویی و هتک حیثیت دست به چنین کاری زده بود.

رئیس پلیس فتا ایلام بیان کرد: پس از تکمیل تحقیقات و جمع بندی کلیه مستندات، متهم به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحول مرجع قضایی گردید.

این مسئول انتظامی توصیه کرد: کاربران عکس‌های خصوصی و خانودگی خود را به هیچ عنوان در اختیار دیگران حتی نزدیکان خود قرار ندهند.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 487634 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟