به گزارش رکنا، سرهنگ علی اصغر افتخاری رییس پلیس فتا استان هرمزگان در جمع خبرنگاران گفت: با مراجعه یک بندرعباسی به پلیس فتا مبنی بر اینکه شخصی در فضای مجازی برای شاکی ایجاد مزاحمت کرده، پیگیری موضوع در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت.
وی ادامه داد: شاکی در اظهارات خود بیان داشت که متهم ضمن ایجاد مزاحمت با بیان اعمال خلاف حقیقت قصد برهم زدن زندگی خانوادگی وی را داشته است.
رییس پلیس فتا هرمزگان اظهارداشت: با انجام اقدام کارشناسی و شگردهای خاص پلیسی متهم شناسایی و به پلیس فتا احضار شد.
افتخاری بیان داشت: در بازجویی صورت گرفته، متهم بیان داشت که شوهر شاکیه مدتی بود وی را فریب و به بنده پیشنهاد ازدواج داده بود در صورتی که از ازدواج این شخص مطلع نبوده و مدتی با ایشان رابطه دوستانه داشتم تا اینکه متوجه شدم متاهل است
وی با تاکید بر اینکه هرگونه مزاحمت برای اشخاص حقیقی و حقوقی از طریق فضای مجازی یا پیام رسان های موبایلی مطابق قانون جرائم رایانه‌ای‌، جرم محسوب می شود، گفت: شبکه های اجتماعی و اینترنت مکان مناسبی برای تسویه حساب های شخصی حل مشکلات روزمره نیست.
این مقام انتظامی گفت: شهروندان می‌توانند در صورت بروز هرگونه مشکل در فضای مجازی به پلیس فتا مراجعه و یا برای کسب اطلاعات بیشتر و بهره‌مندی از مطالب آموزنده به سایت پلیس فتا مراجعه کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 484286 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟