حسین سلامی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت از دستگیری ۲ قاچاقچی مواد مخدر خبر داد و گفت: این ۲ متهم در محور جیرفت به دلفارد در تور ماموران اطلاعاتی گرفتار شدند.

وی افزود: سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره اطلاعات شهرستان جیرفت پس از انجام یکسری اقدامات اطلاعتی موفق به شناسایی عناصر یکی از باند‌های فعال قاچاق مواد مخدر در جنوب استان کرمان شدند.

وی تصریح کرد: پس از شناسایی اعضای این باند، شناسایی این افراد در دستور کار قرار گرفت که با هوشیاری افسران اطلاعاتی، باند مذکور در محور جیرفت به دلفارد مورد ضربه قرار گرفت.

سلامی با اشاره به سخت بودن این عملیات افزود:در این رابطه ۲ متهم به همراه ۲ دستگاه خودروی سواری و ۳۳۰ کیلوگرم تریاک دستگیر شدند.

وی تاکید کرد: این متهمان در بازجویی‌های اولیه اقرار کردند که قصد انتقال این محموله را به استان‌های مرکزی کشور داشته‌اند که موفق به اجرای نقشه خود نشدند.

سلامی اظهار داشت: چند خودرو که به عنوان راه پاک کن این کاروان را همراهی می کرد به عنوان معاونت در جرم حمل مواد مخدر در مرحله تعقیب قضایی هستند.

طبق آخرین آمار استان کرمان در مبارزه با موادمخدر جز رده های اول و دوم کشور و در کشفیات مواد مخدر نیز در رده اول قراردارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 487281 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟