حجم ویدیو: 13.87M | مدت زمان ویدیو: 00:01:08

ویدئویی که به تازگی منتشر شده است شگرد عجیب یک مشتری برای کلاهبرداری از صاحب رستورانی در ایرلند را به تصویر می‌کشد. این زن کلاهبردار برای دریافت غرامت از صاحب رستوران وانمود کرد که بر اثر قرار گرفتن یک تکه شیشه شکسته در دهانش در حال خفه شدن است.

ویدئویی که توسط دوربین مدار بسته رستوران تهیه شده است شگرد عجیب این زن را نشان می‌دهد. در حالی که چند همراه او در اطراف این زن روی میز نشسته‌اند و مشغول غذا خوردن هستند او یک تکه شیشه شکسته را از داخل پیراهن خود بیرون می‌آورد و در دهان خود قرار می‌دهد. لحظاتی بعد او شروع به سرفه کردن و وانمود می‌کند در حال خفه شدن است. بلافاصله دوستان این زن برای کمک از صندلی خود بلند می‌شوند و به سمت او می‌روند.

در این ویدئو مشاهده می‌شود در حالی که یکی از کارمندان رستوران در بالای سر این زن ایستاده است او مدعی می‌شود که تکه شیشه شکسته‌ای که در داخل غذایش بود حالت خفگی را در او ایجاد کرده است. این در حالی است که ویدئویی که توسط دوربین مدار بسته رستوران ضبط شده بود کاملاً نشان داد که این زن شیشه را از داخل پیراهن خود بیرون آورده و در دهانش قرار داده است. این حادثه در یکی از رستوران‌های منطقه «نیوبریج» در کشور ایرلند رخ داد.

«ویویان کارول»، مالک این رستوران در این باره گفت: "ما ویدئوی ضبط شده را بررسی و به این زن اعلام کردیم همه چیز توسط دوربین مدار بسته رستوران ضبط شده است. این زن در ادامه و پس از رو شدن دستش مجبور به ترک رستوران شد."

گفتنی است؛ این ویدئو از زمان انتشار در یوتیوب تاکنون بیش از ۲۰۰۰۰ بیننده داشته است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 486953 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟