ثامر از دوستش محمد می خواهد برای اسباب کشی به او کمک کند و دقایقی بعد محمد 21 ساله به سمت خانه سامر حرکت می کند او که نمی دانست نقشه قتلش را کشیدند زن خانه سامر را فشرد. ثانیه هایی بعد برادر خانوم سامر در را باز کرد و به سمت محمد هجوم برد که آیا تو به خاطر مسائل اخلاقی در این خانه رفت و آمد میکنی و پس از کلی جر و بحث، مرد عصبانی با سلاح شکاری از فاصله ای خیلی نزدیک به سر محمد شلیک کرد. 

شایان ذکر است این ادعای برادر خانوم ثامر اثبات نشده است.

به گزارش گروه جنایی رکنا، ظهر امروز شلیک یک گلوله در منطقه 109 ذلفقاری آبادان توجه مردم این منطقه را به خود جلب کرد،

صدای مهیبی که تعداد زیادی از مردم این منطقه بیرون کشاند، مردم وحشت زده از جسد پسر جوانی که در وسط کوچه جان خود را از دست داد بود با پلیس تماس گرفتند.

در ادامه پلیس خیلی زود به محل جنایت رسید و اولین نفر ثامر را در این پرونده دستگیر کردند. ماموران پلیس آبادان ثامر را به دلیل خبر داشتن از این جنایت مورد بازجویی قرار دادند. ماموران در حین بررسی برای دستگیری قاتل محمد بودند که مقابل کلانتری 13 قدس آبادان صدای شلیک دیگری ماموران را به سمت محل مورد نظر کشاند. پلیس در همان حوالی پیکر مرد راننده که از شدت زخمی شدن با اسلحه قاتل محمد در خود می‌پیچد از ماموران تفاضای کمک می خواست و پس از منتقل شدن به بیمارستان خیلی کوتاه ماجرا را اینگونه تشریح کرد که در نزدیکی محل جنایت، قاتل محمد سراسیمه از من خواست بایستم، محمد سوار شد و فقط گفت حرکت کن هنگام رانندگی متوجه شدم مردجوان اسلحه در زیر لباسش پنهان کرده است. تصمیم گرفتم او را به ماموران تحویل بدهم؛ زمانی که مقابل یکی از کلانتری های آبادان خودرو را متوقف کردم قاتل متوجه شد و به کمرم شلیک کرد، او از خودرو پیاده شد و فرار کرد.مرد راننده دقایقی ساعاتی بعد بر اثر شدت جراحتش جان باخت.

قاتل جوان در ادامه راننده پرایدی را خفت کرد و خودروی او را دزدید.

پلیس ساعاتی بعد  قاتل 2 مرد آبادانی را در مخفیگاهش دستگیر کرد و هم اکنون تحت بازجویی است.

جرییات این خبر منتشر می شود...

علی رنجکش

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 486418 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟