مدیر کل دفتر امورشهری استانداری قزوین گفت: یکی از اعضای شورای اسلامی شهر محمدیه سلب‌عضویت شده است.

چند روزی است که خبری مبنی بر سلب عضویت شدن یک عضو شورا در محمدیه و ورود عضو علی‌البدل به عنوان جایگزین به صحن شورا مطرح می شود. این در حالیست که گروسی فرماندار شهرستان البرز این موضوع را رد و عنوان کرده بود این سلب عضویت جدی نیست و هنوز حکمی اجرا نشده است.

مصطفی صالحی مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری قزوین اظهار کرد: یکی از اعضای شورای شهر محمدیه سلب عضویت شده و با توجه به طی مراحل قانونی، باید عضو جدید جایگزین وی در شورای شهر شود.

در حالی گروسی تخلف این عضو شورا را از جنس تخلفات ماده 100 اعلام کرده بود اما صالحی از اعلام دقیق علت سلب‌عضویت خودداری کرده و افزود: مراحل قانونی برای این عضو سلب‌عضویت شده باید طی شده و از عضو جدید دعوت شود.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری قزوین در رابطه با زمان تغییر در شورای شهر محمدیه نیز گفت: در هر حال سلب‌عضویت باید روند قانونی و اداری خود را طی کند‌.

 پیش از این رضا گروسی فرماندار البرز از اجرایی نشدن حکم سخن گفته بود و اعلام کرده بود که یک هفته زمان وجود دارد و ممکن است در پایان این یک هفته حکم منتفی و یا اجرا شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 486185 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟