لیدا کاوه لی اصلا دوچرخه سوار نیست!

روز 31 خرداد ماه ؛ دختری به نام لیندا کاوه لی ناپدید شد .اطلاعات اولیه ای که از این دختر جوان منتشر شد وی را ورزشکار در رشته دوچرخه سواری کشور معرفی می کرد .

خسرو قمری -رئیس فدراسیون دوچرخه سواری ایران گفت: طبق بررسی های صورت گرفت و اعلام رئیس هیات دوچرخه سواری استان تهران ؛ هیچ گونه اطلاعات و آماری از لیدا کاوه لی در هیات دوچرخه سواری و زیرمجموعه‌های آن وجود ندارد.

وی تاکید کرد : اگر یک شخص بخواهد با سازمان‌های ورزشی فعالیت کند یا در مسابقات دوچرخه سواری حضور داشته باشد، باید ابتدا در سامانه فدراسیون پزشکی برای دریافت کارت بیمه آن رشته اقدام کند، اما نام لیدا کاوه لی در سامانه بیمه دوچرخه سواری وجود ندارد. نام کاوه لی حتی در سامانه فدراسیون دوچرخه‌سواری و زیرمجموعه‌های آن نیز ثبت نشده است. لیدا کاوه به صورت شخصی فعالیت می‌کرده است و هیچگونه ارتباطی با فدراسیون، هیات و زیرمجموعه‌ها ندارد.

گفتنی است ؛ این دختر بعد از چند روز ناپدید بودند در همان منطقه ای که گم شده بود ؛ پیدا شد . وضعیت مناسبی نداشت و به بیمارستان منتقل شد .

گفتنی است ؛ لیدا کاوه لی در اظهارات اولیه خود بعد از پیدا شدن مدعی شده است : سوار خودرو مسافر کش شخصی شده بودم تا به خانه برگردم . ناگهان سر مرا به زیر کشیدند و به محلی نامعلوم بردند . چند روز نیمه بیهوش بودم .

وی ادعا داشت : می خواستند قلبم را بدزدند ؛ اما پس از آزمایشات وقتی فهمیدند قلبم به درد پیوند خوردن به فردی که مدنظرشان بود نمی خورد رهایم کردند.

نتیجه تحقیقات پلیسی از لیدا کاوه لی

صبح امروز - 10 تیرماه -یک منبع آگاه پلیسی در پلیس جنایی تهران در خصوص نحوه ربوده شدن و ابعاد این پرونده گفت : ماجرای ناپدید لیدا کاوه لی به هیچ عنوان آدم ربایی نیست . اظهارات این دختر در خصوص نحوه ربوده شدن و قصدی که از دزدی شدن خود بیان می کند حقیقت ندارد .

وی تاکید کرد : تحقیقات از این دختر نشان داده که بنا به دلایلی تعادل ذهنی ندارد و بر اثر توهم بیانات متناقضی را ارائه می دهد .

این منبع آگاه تاکید داشت : این پرونده به هیچ عنوان امنیتی نبوده ؛ آدم ربایی نیست و اظهارات این دختر تاکنون اساسی بر حقیقت نداشته است.

وی در ادامه ادعاهای خود بیان داشته است : ربایندگان قصد داشتن قلب او را دزدیده و به فردی پیوند بزنند که وقتی آزمایشات پیوند نتیجه مثبت نداد او را رها کردند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 485914 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟