عکس هولناک / حمله 2 دزد مسلح به طلافروشی تهرانسر / شب گذشته رخ داد

به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ جلیل موقوفه‌ای گفت: ساعت 20:50شب گذشته با گزارش تلفنی به مرکز فوریت‌های ۱۱۰ مبنی ‌بر شنیده شدن صدای تیراندازی در خیابان رجایی تهرانسر، ماموران گشت کلانتری به سرعت به محل اعزام شدند. 
وی افزود: با حضور ماموران اثر گلوله هایی روی شیشه های یک طلافروشی مشاهده گردید که پس از بررسی های پلیسی و بازبینی دوربین های مداربسته مشخص گردید دو نفر سارق قصد سرقت داشتند. 
سرهنگ موقوفه ای در ادامه افزود: سارقان به صورت پیاده در یک لحظه به فاصله نیم متری به ویترین مغازه نزدیک شدند و یکی از آنان که صورت خود را با پارچه سفید رنگ پوشانده بود با اسلحه کلت کمری چهار تیر به سمت ویترین شلیک کرد که بعلت استحکام و ضد سرقت بودن شیشه ها نشکست.
این مقام انتظامی تصریح کرد: سارق دیگر که بینی اش را با چسب چسبانده بود و ساک دستی دستش داشت پس از شلیک گلوله ها توسط همدستش به نرده های نصب شده روی شیشه چند مشت زد که نتیجه ای نداد. 
جانشین پلیس پیشگیری پایتخت اشاره کرد: سارقان که در اقدام خود ناکام شده بودند فرار را بر قرار ترجیح دادند و با موتورسیکلتی که ۲۰ متر جلوتر راکبش نبش کوچه ای منتظرشان بود سوار آن شدند و به سمت بزرگراه آزادگان متواری شدند. 
وی در خاتمه ضمن اشاره به اینکه در این حادثه کسی صدمه ندید و تلاش جهت شناسایی سارقان و دستگیری آنان در دستور کار قرار دارد از واحدهای صنفی خواست تا با رعایت نکات ایمنی مانع از وقوع سرقت شوند.

عکس هولناک / حمله 2 دزد مسلح به طلافروشی تهرانسر / شب گذشته رخ داد

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 485706 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟