گفتگو با شاه دزد در پلیس آگاهی تهران / خنده های عجیب دزد حرفه ای  + عکس و فیلم
حجم ویدیو: 18.23M | مدت زمان ویدیو: 00:02:57

به گزارش گروه حوادث رکنا، چندی قبل ماموران پلیس تهران در جریان سرقت چند موتور سیلکت در سطح شهر تهران قرار گرفتند و همین کافی بود تا تیمی از ماموران پلیس آگاهی تهران برای دستگیری این دزدان وارد عمل شوند.

کارآگان در گام نخست پی بردند که دزدان با پرسه زنی در خیابان‌های تهران اقدام به سرقت موتور سیکلت‌های پالس و آپاچی می‌کنند.

تجسس‌های پلیسی ادامه داشت تا اینکه ماموران پی بردند که هاشم که یکی از دزدان قدیمی است با تشکیل یک باند 11 نفره در مدت زمان 2 ماه 40 موتور سیکلت را به سرقت برده است.

همین کافی بود تا کارآگاهان با اقدامات فنی و شناسایی مخفیگاه هاشم در جنوب تهران و در عملیاتی غافلگیرانه این سارق قدیمی را دستگیر کنند و جالب اینکه هاشم پس از دستگیری ادعا کرد یکی از دوستانش به نام بهنام پس از سرقت ها اقدام به سرقت موتورسیکلت‌های سرقتی می‌کند در این ادامه بهنام نیز دستگیر شد.

گفتگو با رییس باند دزدان موتورسیکلت ها

هاشم 40 ساله یکی از سارقان قدیمی است که در مدت زمان 6 ثانیه موتورسیکلت ها را به سرقت می‌برد و انگیزه‌اش برای سرقت تامین هزینه‌های اعتیادش است.

سابقه داری؟

بله، بخاطر سرقت موتور زندان بودم.

شیوه و شگرد؟

تو خیابان می‌چرخیدیم و وقتی موتور سیکلت می‌دیدیم با یک پیچ‌گوشتی قفل فرمان را می‌شکستیم و با همان پیچ‌گوشتی موتور را روشن می‌کردیم.

چرا دزدی؟

من معتادم و نیاز به پول دارم به همین خاطر سرقت می‌کردم.

چقدر پول به دست آوردی؟

پول زیادی به دست نیاوردیم، موتورها را بعد از سرقت در یک محل رها می‌کردیم که مالخرمان به سراغش می‌رفت و بعد از آن پول را به ما پرداخت می‌کرد که در برخی مواقع این دوستمان از ما هم دزدی می‌کرد.

گفتگو با شاه دزد

بهنام که مرد افیونی است ادعا می‌کند بخاطر اینکه جرات سرقت در خیابان‌ها را نداشته به سراغ موتورهای سرقتی دوستانش رفته و آنها را به سرقت می‌برده است.

سابقه داری؟

به خاطر مواد زندان رفتم.

چرا دزدی کردی؟

من از دزدان سرقت می کردم.

چرا؟

جرات نداشتم در خیابان دزدی کنم به همین خاطر به سراغ موتورهای سرقتی دوستانم که در خیابان رها می کردند تا مالخر آنها با برداشتن موتورها پول پرداخت کند می‌رفتم و موتورهایشان را به سرقت می‌بردم، جالب اینکه بعضی اوقات موتورهای سرقتی را به همین دوستم می‌فروختم.

آزاد شوی دوباره دزدی می کنی؟

نه، امیدوارم دزدی نکنم.

چطور؟

من خودم جرات دزدی ندارم، اگر دوستانم دزدی کنند من هم از آنها دزدی می کنم.

هر موتور به چه قیمت می‌فروختی؟

100 تا 200 هزار تومان می فروختم که پول موادم تهیه شود.

بنا بر این گزارش، متهمان برای تحقیقات بیشتر در اختیار ماموران پلیس آگاهی تهران قرار دارند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 485673 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟