به گزارش رکنا، ساعت 22 سه‌شنبه مورخ 4 تیر 98 عوامل حراست یکی از بیمارستانهای پایتخت با مراجعه به مأموران انتظامی همان بیمارستان اعلام کردند پدری و مادری مدعی‌اند نوزاد آنها شنبه، مورخ یکم تیر 98 به دنیا آمده اما عوامل حراست احتمال می‌دهند که این افراد پدر و مادر واقعی نوزاد نباشند.

مأموران انتظامی بیمارستان با اطلاع از این ماجرا، بررسی‌های اولیه خود را آغاز کرده و در گام نخست تحقیقات با حضور در بخش NIC بیمارستان (بخش مراقبت ویژه از نوزادان نارس) متوجه شدند نوزاد دختری به صورت نارس و در هفته 34 بارداری به دنیا آمده است.

مأموران در گام بعدی تحقیقات سراغ زنی و شوهر جوانی که مدعی بودند والدین این نوزاد هستند، رفته و در همان تحقیقات اولیه مشخص شد که نوزاد متعلق به این زن و شوهر نیست.

این زن و شوهر 32 و 31 ساله شهرستانی در جریان تحقیقات به مأموران عنوان داشتند: ما 10 سال پیش ازدواج کرده اما صاحب فرزند نمی‌شدیم، برای بچه‌دار شدن اقدامات زیادی انجام داده و مبالغ بسیاری هزینه کردیم اما اقداماتمان مؤثر واقع نشد.

مرد جوان در ادامه اظهارتش به مأموران گفت: به واسطه یکی از دوستانم در شهرستان با خانمی 38 ساله آشنا شدیم که مدعی بود می‌تواند نوزادی را برایمان بخرد، با این زن در تهران قرار گذاشتیم که وی عنوان داشت خانواده‌ای را می‌شناسد که می‌خواهند فرزندشان را پس از زایمان بفروشند و سپس به ترکیه بروند.

وی افزود: این زن مدعی شد که نوزاد پس از زایمان تحویل ما می‌شود و ثبت مشخصاتش در شناسنامه ما صورت می‌گیرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 485658 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟