وحشت مردم تهران به خاطر تیراندازی در مرکز شهر / علت چه بود؟+ عکس

سرهنگ علی آقا کارخانه در تشریح این خبر بیان داشت: ساعت 12 روز گذشته حسب شنیده شدن صدای تیر در جلو یکی از بیمارستان‌ های مرکز پایتخت، ماموران گشت کلانتری 148 انقلاب اسلامی سریعا در محل حاضر شدند.

وی افزود: با حضور در موقعیت مشخص شد فردی 48 ساله با یک قبضه سلاح شکاری اقدام به شلیک 2 تیر هوایی کرده که با بررسی پلیسی متهم در ساختمان مجاور که یک شرکت ساختمانی بوده دستگیر شد.

این مقام انتظامی ادامه داد: در تحقیقات متهم اظهار کرد به عنوان یک پیک موتوری در آن شرکت ساختمانی چند سالی است فعالیت و مدیر این شرکت با بیمارستان اختلافات مالی دارد که او را برای پیگیری مدتی است به بیمارستان مامور کرده است که وقتی جواب قانع کننده ‌ ای از هیات مدیره بیمارستان دریافت نکرده و از طرفی تحت فشار مدیر خود بوده با سلاح شکاری که از پدرش به ارث برده بوده و مجوز هم دارد به جلوی بیمارستان رفته و زمانی که مدیر مرکز درمانی با وی صحبت کرد و نتیجه ‌ای حاصل نشد، اقدام به شلیک تیرهوایی کرد.

سرهنگ کارخانه در خاتمه بیان داشت: از محلی که متهم در آن مخفی شده بود، تعدادی فشنگ جنگی نیز کشف شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 485314 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟