آذر سال گذشته بود که خبر سرقت مسلحانه از یک طلافروشی در خیابان امامت منتشر شد.

سردار تقوی، فرمانده انتظامی خراسان رضوی:

دو جوان که اسلحه شبیه کلت و یوزی داشتند وارد یک طلافروشی در بولوار امامت مشهد شدند و لحظاتی بعد با به صدا درآمدن آژیر طلافروشی، از ترس پا به فرار گذاشتند.

در تاریخ ۲۱ آذر سال گذشته ماجرای ردزنی‌های پلیسی و چگونگی انجام این اقدام ضربتی و حرفه‌ای منتشر و مشخص شد عاملان سارقان مسلح از کرمانشاه به مشهد آمده اند.

یکی از سه سارق همان روزها دستگیر شد.

مأموران نفر دوم را در حوالی نیشابور و عضو سوم را هم حوالی دامغان دستگیر کردند.

رای دادگاه:

باتوجه به قرائن و امارات موجود در پرونده، دادگاه بزهکاری نامبردگان را ثابت و به استناد ماده ۶۵۴ قانون مجازات اسلامی و مواد ۶۶ و ۱۲ و ۱۳۴ قانون مجازات اسلامی مصوب سال ۱۳۹۲ و مواد ۶ و ۱۲ قانون قاچاق اسلحه و مهمات، متهم ردیف اول (محمد. ف) را از جهت مشارکت در شروع به سرقت مسلحانه به تحمل ۱۰ سال و نیم حبس تعزیری و از جهت خرید، حمل و نگهداری سلاح و مهمات به تحمل پنج سال و نیم حبس تعزیری و از جهت نگهداری غیرمجاز افشانه فلفلی به تحمل دو سال و یک روز حبس تعزیری، همچنین از جهت نگهداری غیرمجاز شوکر به پرداخت ۱۰۰ میلیون ریال جزای نقدی جایگزین ۶ ماه و یک روز حبس تعزیری محکوم می‌کند.

همچنین متهم ردیف دوم (وحید. ر) را از جهت مشارکت در شروع به سرقت مسلحانه به تحمل ۱۰ سال حبس تعزیری با احتساب ایام بازداشت قبلی و از جهت خرید، حمل، نگهداری سلاح و مهمات به تحمل پنج سال حبس تعزیری و متهم ردیف سوم (علی. چ) را از جهت مشارکت در شروع سرقت مسلحانه را به تحمل پنج سال و نیم حبس تعزیری با احتساب ایام بازداشت قبلی محکوم می‌نماید. در ادامه رأی متهمان مورد تأیید و در مرحله اجرا قرار گرفت.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 485038 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟