تابستان سال گذشته، جنایتی خونین در ایستگاه خط تاکسی های یافت آباد رخ داد و در آن مرد 27 ساله ای به نام حسام ۲۷ ساله به کام مرگ فرو رفت.

خیلی زود تیمی از پلیس جنایی پایتخت وارد عمل شد و در تجسس های ویژه ای پی برد جدال خونین بین راننده تاکسی ها رخ داده است و حسام با یکی از همکارانش به نام رسول درگیر شده و رسول پس از زدن ضربه پیچ گوشتی به سر وی گریخته است.

کارآگاهان این راننده تاکسی را دستگیر کردند رسول در بازجویی ها گفت :من راننده تاکسی بودم و از مدت‌ها قبل با حسام دوست بودم.

آن روز چند مسافر را سوار ماشین کردم اما حسام که عصبانی شده بود جلو آمد و گفت نوبت اوست تا مسافرها را به مقصد برساند. او از مسافران خواست تا از ماشین من پیاده شوند .او مسافرها را پیاده کرد و من به خاطر رفاقتی که با حسام داشتم سکوت کردم ولی او چند دقیقه بعد با ضربه ای آینه ماشینم را شکست .من با پیچ گوشتی در حال درست کردن آینه ماشین بودم که حسام بار دیگر به سمتم حمله کرد. می خواستم با پیچ گوشتی به دستش بزنم که ضربه اشتباهی به سرش خورد و موجب مرگ او شد.من از ترسم فرار کردم تا اینکه بازداشت شدم.

در دادگاه

صبح دیروز پرونده این جنایت در شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران روی میز قضات قرار گرفت و رسول پیش روی قاضی قربانزاده و یک قاضی مستشار ایستاد اما از مادر پیر مقتول در دادگاه خبری نشد.

برادر که در دادگاه حاضر شده بود گفت : مادرم کهولت سن دارد و بیمار است. به همین خاطر من به دادگاه آمده ام مادرم تقاضای قصاص کرده است .

در این میان قاضی قربانزاده گفت: بررسی پرونده نشان می‌دهد این قتل با برنامه‌ریزی قبلی نبوده و به دنبال درگیری اتفاقی رخ داده است شاهدان هم گفته اند مقتول اولین کسی بوده که درگیری را شروع کرده است و چند بار به متهم حمله کرده است. به همین خاطر حتی ممکن است جای قاتل و مقتول عوض می شد و متهمی که حالا در دادگاه است در جای قربانی قرار می گرفت .به همین خاطر شما را به مصالحه دعوت می کنم اگر گمان می کردم حضور متهم در جامعه ممکن است خطر آفرین باشد هرگز شما را به گذشت از خونخواهی دعوت نمی کردم.

بنابه این گزارش ، با پایان صحبت های قاضی پرونده، برادر حسام قول داد تا با مادرش در این زمینه صحبت کند و نظر قطعی اش را در جلسه بعدی اعلام کند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 484858 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟