پروند گم شدن بابی به سرعت به یک پرونده جنجالی تبدیل شد چرا که پدر و مادر بابی وارد یک معرکه عجیب شدند.لسی و پرسی دونبر، پدر و مادر بابی دونبرچهارساله، در سال ۱۹۱۲، پسران خود را به سفر ماهیگیری دریاچه سوایزکی نزدیک لوئیزیانا بردند. بابی در ۲۳ اوت ۱۹۱۲ گم شد و پدر و مادرش وضعیت را به پلیس گزارش دادند. پس از جستجوی هشت ماهه، پلیس مردی با نام ویلیام والترز در می‌سی سی پی را با یک پسر که مانند بابی به نظر می‌رسید پیدا کرد. والترز ادعا کرد که مادر پسر، جولیا آندرسون است و او بابی را ندزدیده است، با این حال، پلیس به او اعتماد نداشت و سرپرستی کودک را به لسی و پرسی دونبرداد. این پسر به عنوان بابی تشخیص داده شد.

اما پس از شنیدن پرونده، جولیا اندرسون به میسی سیپی رفت تا پسرش را پس بگیرد، او گفت این پسر فرزند خودش است و بروس نام دارد، اما قاضی پرونده به نفع پدر و مادر بابی رای داد و پسر را به خانواده دونبر پس داد. جولیا بار‌ها درخواست تجدید نظر کرد، اما هیچ فردی به حرف او گوش نمی‌داد و بابی نیز، چون بیش از حد کوچک بود صلاحیت نظردهی نداشت. گرچه رسانه‌ها این پرونده را با جدیت دنبال کردند، اما در نهایت پرونده مختومه شد.

در سال ۲۰۰۴، یکی از نوه‌های بابی دونبر خواستار یک آزمایش DNA و نمونه‌هایی از پدرش، باب دونبر جونیور، و پسر عموی پدرش، پسر برتون دونبر، آلونزو دونبر شد. اما نتایج به شدت تکان دهنده و اسف بار بود. را که مشخص شد بابی درواقع فرزند واقعی جولیا بود و به ناحق تحویل خانواده دونبر شده بود. ماجرا وقتی پیچیده‌تر می‌شود که بدانیم بابی دونبر واقعی هرگز پیدا نشد.

نوه بابی یا همان بروس بینوا در روزنامه‌ها آگهی داد تا شاید ردپایی از بابی واقعی پیدا کند، اما تا این لحظه تلاش‌های وی به جای خاصی نرسیده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 484836 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟