قرار مرگبار نیلوفر 14 ساله با پیمان در خیابان زرتشت تهران + عکس

به گزارش خبرنگار رکنا، در جلسه رسیدگی به این پرونده که در شعبه نهم دادگاه کیفری یک استان تهران برگزار شد ابتدا نماینده دادستان کیفرخواست را خواند و گفت : علی ۲۴ ساله متهم است یکسال قبل در خیابان زرتشت و به دنبال درگیری با پسر ۲۳ ساله ای به نام پیمان با مشت به سر وی زد و موجب شکستگی جمجمه وی شد .اکنون با توجه به نظریه پزشکی قانونی که اعلام کرده است پیمان به خاطر شکستگی جمجمه و آسیب دیدگی مغز دیگر قادر به انجام هیچ حرکتی نیست برایش اشد به مجازات می خواهم.

سپس وکیل پیمان که در دادگاه حاضر بود و گفت: موکلم بدنش لمس شده و قادر به هیچ حرکتی نیست .من از طرف او تقاضای دیه دارم.

سپس علی در جایگاه ویژه ایستاد و گفت :مدتی بود با دختر 14 ساله ای به نام نیلوفر آشنا شده بودم .من عاشق او بودم و می خواستم با او ازدواج کنم. اما او می‌گفت پیمان مزاحمش شده و دست از سرش بر نمی دارد .چند بار از نیلوفر خواستم تا به تماس‌های پیمان پاسخ ندهد اما نیلوفر می گفت او شرایط خوبی دارد و اگر به خواستگاری اش بروم ممکن است به پیمان جواب مثبت بدهد. من که از شنیدن این حرف ناراحت شده بودم از نیلوفر خواستم تا با پیمان قرار بگذارد .من به همراه نیلوفر به خیابان زرتشت به محل قرار رفتیم. من با پیمان درگیر شدم. او با چاقو به سمت من حمله کرد و من هم یک مشت به سر او زدم اما فکر نمی‌کردم مشتم آنقدر سنگین باشد که موجب شکستگی جمجمه او شود.

وی ادامه داد: باور کنید من من اصلاً پیمان را نمی شناختم و خصومتی با او نداشتم .من تحت تاثیر حرف های نیلوفر و به خاطر عشق و علاقه زیادی که به او داشتم دست به این کار زدم .حالا پشیمانم و تقاضای بخشش دارم.

در پایان جلسه قضات وارد شور شدند و با توجه به درخواست شاکی پرونده علی را به پرداخت دیه، پنج سال زندان و دو سال تبعید محکوم کردند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 484817 ویرایش خبر
لینک کپی شد
نیره خاکبازان
آیا این خبر مفید بود؟