این مرد پلید را می شناسید؟ / هر کسی به دام او افتاد بی هوش شد !+ عکس بدون پوشش

به گزارش خبرنگار رکنا، سرهنگ کارآگاه "علی علیخانی"در توضیح این خبر بیان داشت: پرونده ای در هفتم اردیبهشت ماه سال جاری برای تکمیل تحقیقات پلیسی، مبنی بر سرقت موتورسیکلت به شیوه بی هوشی از کلانتری 115 رازی به پایگاه هشتم پلیس آگاهی ارجاع شد که شاکی پس از مراجعه به این پایگاه اظهار داشت: با فردی در خیابان آشنا شدم و پس از مدتی گفت و گو، دوستی مان آغاز و به وی پیشنهاد دادم که من نیز تنها هستم و به منزلم که در همین نزدیکی است، برویم در طول مسیر وی از مغازه ای که در نزدیکی محل سکونتم بود، آبمیوه ای خریداری کرد ، چندی از گذشت حضورمان در منزل سپری نشده بود که این فرد پیشنهاد داد که 2 تا لیوان بیاورم و قبل از اینکه آبمیوه گرم بشود، بنوشیم ، من هم به طرف آشپرخانه رفتم و 2 تا لیوان آوردم. هنوز از خوردن آبمیوه نگذشته بود که احساس سنگینی در سرم و سپس سرگیجه کردم و دیگر چیزی نفهمیدم. وقتی به هوش آمدم، متوجه شدم موتورسیکلتم که در گوشه ای از حیاط پارک شده بود به سرقت رفته است.

این مقام انتظامی با اشاره به ثبت مشخصات موتورسیکلت در سامانه ثبت اموال سرقتی، عنوان کرد: تحقیقات پلیسی ادامه داشت تا اینکه در بیست و پنجم خرداد ماه ماموران کلانتری 14 حصار امیر ورامین هنگام گشت زنی در سطح حوزه به راکب و سرنشین موتورسیکلتی مشکوک شده که با استعلام گیری مشخصات موتورسیکلت مشخص می شود که سرقتی بوده و دارای سابقه ثبت سرقت در پلیس آگاهی پایتخت است.

رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی با بیان اینکه تعقیب متهمان توسط ماموران کلانتری 14 حصار امیر ورامین آغاز و پس از گذشت مدتی تعقیب و گریز موفق می شوند موتورسیکلت را متوقف و یکی از موتورسواران را دستگیر کنند، گفت: موتورسیکلت کشف شده به همراه سرنشین آن به پلیس آگاهی برای ادامه تحقیقات پلیسی ارجاع شد.

وی افزود: در تحقیقات پلیسی متهم دوم پرونده نیز توسط ماموران بازداشت شد و متهم اصلی پرونده نیز به سرقت 2 فقره موتورسیکلت به شیوه بیهوشی اعتراف کرد.

رئیس پایگاه هشتم پلیس پایتخت اظهار کرد: با دستگیری متهم اصلی پرونده، بازپرس شعبه نهم دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه 11 دستور انتشار تصویر بدون پوشش متهم در رسانه ها را برای شناسایی سایر جرایم مشابه وی، صادر کرده است، بنابراین از شهروندانی که به این شیوه و یا توسط این فرد مورد سرقت قرار گرفته اند درخواست می شود تا برای پیگیری شکایت خود به پایگاه هشتم پلیس آگاهی پایتخت واقع در خیابان پاستور مراجعه کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 484555 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟