چادر وسیله ای برای نجات متهمان زن پرونده کیمیا خودرو / واکنش عجیب مردم+ تصاویر

دومین جلسه رسیدگی به اتهامات متهمان پرونده شرکت کیمیاخودرو روز گذشته در حالی در شعبه چهارم دادگاه ویژه رسیدگی به جرائم اخلالگران و مفسدان اقتصادی به صورت علنی برگزار شد که پوشش متهمان خانم این پرونده حواشی و واکنش‌های گسترده‌ای به دنبال داشت.

حجت‌الاسلام سیدابراهیم رئیسی رئیس قوه قضائیه در پاسخ به انتقاد در مورد استفاده از چادر در پوشش متهمان زن که موجب زیر سوال رفتن حجاب برتر می‌شود اعلام کرد: «بنده هم با شما هم‌نظر هستم و معتقدم متهمان زن لزوماً نباید چادر بپوشند بلکه می‌توان ترتیباتی اتخاذ کرد که هر متهم زن با همان پوششی که به صورت عادی دارد منتها با رعایت شئونات، در دادگاه، دادسرا و زندان حضور یابد.»

استفاده نادرست از چادر برای پوشش متهمان حتی صدای یکی از شاکیان پرونده کیمیاخودرو را هم درآورد که در ادامه ویدئوی آن را مشاهده می‌‌‌‌‌‌‌کنید.

کاربران فضای مجازی به تصاویر منتشرشده از متهمان کیمیاخودرو که از چادر برای پوشاندن خود در برابر رسانه‌ها استفاده می‌کردند و اظهارنظر جدید رئیس قوه قضائیه در خصوص اختصاص دادن چادر به متهمان واکنش نشان دادند. در ادامه نمونه‌هایی از نظرات و پست‌های کاربران فضای مجازی را می‌بینید:

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

گفتنی است؛ این پرونده در مجموع پانزده متهم دارد که ۹ متهم آن فراری و اتهام آن‌ها مشارکت یا معاونت در انجام عملیات واسپاری بدون اخذ مجوز از بانک مرکزی و مشارکت در کلاهبرداری شبکه‌ای است. این شرکت تاکنون  ۱۱۷۰ شاکی دارد و در حال حاضر سه نفر از متهمان این پرونده در زندان به سر می‌برند. مبلغ کلاهبرداری شرکت کیمیاخودرو ۱۱ میلیارد و ۵۷۴ میلیون و ۶۶۳ هزار و ۸۰۰ تومان است که اموال توقیفی از متهمان این پرونده یک میلیارد تومان و مابقی اموال حیف و میل شده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 484374 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟