جلال‌الدین محمد شکریه در رشت با اشاره به موضوع جنجال‌ساز سرو اسنک با روکش طلا در یکی از مراکز عرضه در رشت اظهار کرد: پس از انتشار خبری مبنی بر سرو اسنک با روکش طلا در رشت اصناف از همان دقایق اولیه نسبت به شناسایی واحد صنفی مذکور اقدام کرد.

وی با بیان اینکه واحد صنفی عرضه اسنک با روکش طلا در رشت شناسایی‌شده، افزود: واحد صنفی مذکور فاقد پروانه کسب است و دارای مجوز قانونی لازم نیست.

رئیس اتاق اصناف استان گیلان با اشاره به همکاری مرکز بهداشت رشت در فرایند شناسایی و تکمیل پرونده تخلف واحد صنفی متخلف عرضه اسنک در رشت گفت: واحد صنفی مذکور علاوه بر تعطیلی و پلمپ شدن به تعزیرات حکومتی نیز معرفی می‌شود.

شکریه با اذعان به این نکته که عرضه اسنک با روکش طلا باقیمت 120 هزار تومان ابهام‌برانگیز است، تصریح کرد: باقیمتی که اسنک به متقاضیان و مصرف‌کنندگان باقیمت 120 هزار تومان عرضه می‌شده بیانگر این است که روکش اسنک از جنس طلا نبوده است چون هر یک برش اسنک با روکش طلا تقریباً 60 تا 70 هزار تومان است.

وی با تاکید بر ممانعت در عرضه اسنک با روکش طلا بیان کرد: در شرایط اقتصادی فعلی که شهروندان با مشکلات اقتصادی روبرو هستند اجازه ناهنجاری در عرضه محصولات خاص و گران‌قیمت را نخواهیم داد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 484260 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟