اقدام پلید راننده پراید با 5 دختر و زن جوان در شرق تهران / امروز پلیس آگاهی خبر داد + عکس

به گزارش خبرنگار جنایی رکنا، سرهنگ کارآگاه "علی ولیپور گودرزی" در توضیح این خبر، بیان داشت: در بیست و ششم آبان ماه سال گذشته پرونده ای از دادسرای امور جنایی به معاونت مبارزه با جرائم جنایی در خصوص آزار و اذیت راننده یک دستگاه خودروی سواری ارجاع شد.

وی در خصوص اظهارات یکی از شاکیان عنوان کرد: خانمی به پلیس آگاهی مراجعه و اظهار داشت: ساعت 21:50 دوازدهم آبان ماه سال گذشته از مقابل ایستگاه متروی نوبنیاد به مقصد حکیمیه سوار یک دستگاه خودروی پراید شدم که راننده پس از پیاده کردن دیگر مسافران از مسیر اصلی منحرف و وی را به سمت جاده تلو برده و مورد اذیت و آزار قرار داده است.

این مقام انتظامی با بیان اینکه ضمن تحقیقات پلیسی در خصوص شناسایی متهم، خانمی دیگری به پلیس آگاهی مراجعه و وی نیز در اظهارات مشابهی، بیان داشت: ساعت 20:30 چهاردهم آذر ماه سال گذشته از میدان نوبنیاد به مقصد میدان رسالت سوار یک دستگاه خودروی پراید شدم و راننده کنار زیرگذر اتوبان شهید بابایی پس از درگیری فیزیکی او را مورد اذیت و آزار قرار داده و نهایتا در نزدیکی بیمارستان الغدیر او را پیاده و متواری شده است.

این مقام انتظامی با بیان این که با توجه به مشخصات ظاهری متهم تصویری از وی طراحی و در اختیار کارآگاهان قرار داده شد، عنوان کرد: با بهره گیری از روشهای علمی کشف جرم ، در گام دوم تحقیقات پلیسی، مشخص شد که فرزند یکی از مالکان خودروهای سواری که زنی میانسال است، مرتکب این جرایم شده است.

سرهنگ ولی پور گودرزی تصریح کرد: نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار مقام قضائی قرار داده شد و دستور دستگیری متهم اخذ شد و به دنبال آن کارآگاهان این معاونت، موفق شدند متهم را در حالی که از مخفیگاهش در حال خروج بود، دستگیر و برای تکمیل تحقیقات مقدماتی به پلیس آگاهی منتقل کنند.

معاون مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ با اشاره به این که متهم در تحقیقات اولیه منکر ارتکاب بزه انتسابی بود، اضافه کرد: متهم پس از مواجهه با دلایل و مدارک بدست آمده و روبرو شدن با شاکی ها لب به اعتراف گشود و به 2 فقره جرم ارتکابی اعتراف کرد.

وی با بیان اشاره به اینکه شاکیانی دیگری که توسط راننده پراید با رنگ های مختلف در سطح شهر تهران (به ویژه شمال شرق تهران) مورد آزار و اذیت قرار گرفته بودند، دعوت و پس از مواجهه با متهم ، 3 تن از شاکی ها او را شناسایی کردند، افزود: تحقیقات در خصوص شناسایی سایر جرائم مشابه متهم ادامه دارد و متهم با دستور قضائی کماکان در اختیار پلیس آگاهی است. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 484080 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟