کریم اکبری در ارومیه با اشاره به دستگیری تعدادی از سارقان در ارومیه اظهار کرد: پس از آنکه تعدادی از دریچه‌های آب و فاضلاب شهری در سطح شهرستان به سرقت رفت، تلاش‌ها برای دستگیری سارقان این دریچه‌ها در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: با شناسایی متهمان مشخص شد که متهمان از سارقان حرفه‌ای بوده و با کنترل نامحسوس سرانجام باند سه نفره این سارقان به دام افتاد و این افراد در بازجویی‌ها با اعتراف به چندین فقره سرقت به همکاری با دو مالخر نیز اذعان کردند.

فرمانده انتظامی ارومیه عنوان کرد: در ادامه تلاش‌ها برای دستگیری سارقان در ارومیه یک سارق حرفه‌ای ساختمان‌های نیمه‌کاره نیز دستگیر شد که وی در بازجویی‌ها به انجام ۶ فقره سرقت اعتراف کرد.

وی با اشاره به اینکه سارقی در سطح شهر اقدام به دزدی از سیم‌های برق و کابل‌ها و تجهیزات مخابراتی می‌کرد، ادامه داد: این سارق نیز با شناسایی توسط نیروهای انتظامی به دام افتاد و از انجام پنج فقره سرقت در بازجویی‌ها خبر داد.

اکبری با بیان اینکه سارقی نیز در روستای بالو ارومیه اقدام به سرقت از اماکن خصوصی و خانه‌های اهالی می‌کرد که موجب نارضایتی و شکایت روستاییان شده بود، تصریح کرد: این سارق پس از شناسایی بلافاصله دستگیر شد و به ۶ فقره سرقت اعتراف کرد.

وی از به دام افتادن سارق باغات و مزارع ارومیه با انجام ماموریت‌های پلیسی خبر داده و گفت: این متهم اقدام به هشت فقره سرقت از باغات ارومیه کرده بود که به همکاری با یک فرد دیگر نیز پس از دستگری معترف شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 483981 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟