کشف حجاب ستاره اسکندری در ترکیه + فیلم
حجم ویدیو: 2.11M | مدت زمان ویدیو: 00:00:40

به گزارش رکنا ، در این فیلم ستاره اسکندری با پوشش متفاوت و عجیب در حال خرید در یک فروشگاه لباس در ترکیه دیده می شود.
تشخیص دادن ستاره اسکندری در ابتدا با مشاهده فیلم کمی سخت است اما زنی که از وی  فیلمبردار می کند و او را  با خطاب "سلبریتی خائن" صدا می زند باعث عکس العمل ستاره اسکندری می‌شود!
پس از انتشار این فیلم گفتگوی منتشر شده ستاره اسکندری در سال 93 در مورد حجاب در فضای مجازی دست به دست می‌شود. ستاره اسکندری در این گفتگو درباره حجاب می‌گوید: "من در جامعه خودم پوششی دارم که آن را دوست دارم و حتی مانع کارم هم نمی شود اما به لحاظ حقوق اجتماعی بحث بسیار مفصلی است و یک کار کارشناسی می طلبد. من شاید اگر در جامعه ای غیر از اینجا می بودم و زندگی می کردم هرگز در این عرصه پا نمی گذاشتم اما الان شرایط برای کسی که مانند من فکر می کند، مهیاست تا بتواند در عرصه بازیگری قدم بگذارد."
عده ای از کاربران با انتشار این بخش از گفتگوی ستاره اسکندری به تناقض رفتار سلبریتی ها در داخل و خارج از ایران اشاره می‌کنند. مثلا کاربری به نام احمد نوشته: "ستاره در ایران و ستاره در ترکیه؛ این کجا و آن کجا"، سلبریتی ها منتظرن باد کجا بوزرد، همان جا می‌روند. امان از دورویی و نفاق و ناراستی"
برخی دیگر نیز به پایان کار ستاره اسکندری در تلویزیون اشاره می‌کنند. "کاربری نوشته با این روند دیگر بازیگری در تلویزیون نمانده است. همه دارند کشف حجاب می‌کنند"
کاربر دیگر نیز نوشته است: "در چند ماهه گذشته چهره های محبوبی هر کدام به دلایلی از کار در تلویزیون و فعالیت هنری دست و کم کنار رفته یا به حاشیه رانده شدند. عادل فردوسی بخاطر اختلاف نظر با مدیر شبکه، رضا رشیدپور بنا به دلایل منتشر نشده، رامبد و همسرش نگار جواهریان بخاطر عکس جنجالی در کانادا مهناز افشار بخاطر توئیت جنجالی و مسافرت طولانی مدت به آلمان، رضا گلزار بخاطر عدم شفافیت مالی برنامه اش و حالا ستاره اسکندری …"برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 483940 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟