حجم ویدیو: 4.30M | مدت زمان ویدیو: 00:00:42

به گزارش گروه حوادث رکنا ، پلیس تایوان در یک عملیات توانست ۹ پرسنل یک نمایشگاه خودرو در این کشور را که توسط سارقان مسلح گروگانگرفته شده بودند آزاد کند. این سارقان با استفاده از چند اسلحه از جمله دو اسلحه کلاشینکف این کارمندان را به مدت ۴ ساعت در داخل این نمایشگاه خودرو به گروگان گرفته بودند. این اتفاق در منطقه تائویوان تایوان رخ داد.
ویدئویی که توسط دوربین مدار بسته تهیه شده است این کارمندان را در حالی که در گوشه دیوار نمایشگاه ایستاده‌اند و دستشان را بالای سر خود گرفته‌اند دیده می‌شوند. بلافاصله پلیس تایوان محل گروگان‌گیری را با اعزام ۱۰۰ نیروی مسلح مورد محاصره قرار داد و تلاش خود برای آزادسازی گروگان‌ها را آغاز کرد. در حالی که گروگان‌گیر‌ها چند بار اقدام به شلیک پراکنده در داخل ساختمان کردند، اما سرانجام دو پرسنل زن و سایر پرسنل که مرد بودند آزاد شدند. در این حادثه به هیچ یک از گروگان‌ها آسیبی وارد نشد. پلیس پنج اسلحه در داخل ساختمان کشف کرد. هنوز مشخص نیست که گروگان‌گیر‌ها چند نفر بودند و چطور ساختمان را ترک کردند.
ژنگ ونکان، شهردار تائویوان تلاش موفق پلیس برای آزادسازی تمام گروگان‌ها را مورد تمجید قرار داد. ژنگ در گفتگو با خبرنگاران گفت: "گروگان‌گیر‌ها افراد زیادی را به صورت مسلح ربودند. با گفتگو و انجام معامله می‌توان امکان آسیب به گروگان‌ها را به حداقل رساند. آزادسازی این گروگان‌ها بدون آنکه کوچکترین آسیبی به آن‌ها برسد توانایی پلیس ما را نشان می‌دهد.
گفتنی است؛ تحقیقات پلیس در مورد این گروگان‌گیری ادامه دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 483664 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟