اولین عکس از اعدام 3 جوان پلید در بندر عباس / این زن توانست از چنگال آن ها فرار کند

پرسه های 3 شیطان برای زخمی کردن یک فرشته

به گزارش گروه جنایی رکنا، سال 93 زن جوانی در یکی از خیابان های بندرعباس سراسیمه زنگ خانه ای را فشرد و از خانمی که آیفون را جواب داد درخواست کمک کرد. زن همسایه که چهره گریان و بهم ریخته این زن را دید مقابل در خانه اش رفت و این زن را به منزلش پناه داد.

زن نگون‌بخت در تشریح حادثه ای که برای او پیش آمد گفت که از خانه دوستم قصد رفتم به منزل خود را داشتم که یک خودرو راهم را سد کرد و سه مرد حیوان صفت خیلی سریع از خودرو پیاده شدن و مرا با تهدید ربودند.

زن قربانی که با گفتن هرجمله از آنچه به سرش آمده ثانیه هایی را به گریستن می پرداخت در ادامه گفت: از ترس خشکم زده بود که بعد از دقایقی یکی از آنها چاقو را کنار پهلویم گذاشت و دستش را از روی دهان برداشت در آن لحظه از آنها پرسیدم که هرچه دارم را بردارید و مرا رها کنید که با خنده های هر سه آنها فهمیدم ماجرای آدم ربایی ام برای سرقت اموال قیمتی نیست و آنها می خواهند مرا بی عفت کنند.

دستگیری 3 شیطان

زن همسایه با شنیدن حرف های وحشتناک زن قربانی بی درنگ با پلیس تماس گرفت و ماجرا را گزارش کرد. ماموران پلیس بندرعباس خیلی زود به محل اعزام شدند.

زن قربانی که در یک فرصت مناسب توانسته بود از مخفیگاه این شیطان صفتان فرار کند مکانی را که مورد تجاوز قرار گرفته بود را به ماموران نشان داد و نیروهای پلیس هنگامی که 3 مرد تبهکار قصد ترک کردن مخفیگاهشان را داشتند آنها را دستگیر کردند.

اعترف تکاندهنده

متهمان در بازجویی های نخست جرم خود را انکار می کردند اما مدارک به دست آمده آنها را مجاب کرد که به جرم شیطانی خود اعتراف کنند.

یکی از متهمان در ادامه گفت: با همدستانم در خیابان در حال پرسه زنی بودیم که یک زن تنها را مشاهده کردیم و در آن لحظه فکر پلیدی به سرم زد و با در میان گذاشتن نقشه ام بادوستانم، زن تنها را ربوده و به منزل مان بردیم. آن زن خیلی التماس می کرد که این کار را با او انجام ندهیم اما در آن زمان به چیزی جز تجاوز به او فکر نمی کردم. مقاومت های آن زن ما را کلافه کرده بود، طوری که مجبور شدیم او را مورد ضرب و شتم قرار بدهیم و هرکدام مان با کمک دیگری به زن تنها تجاوز کردیم.

دادگاه و اعدام

شیاطین جنوب کشور در چند نوبت در بندرعباس محاکمه شدند که در پایان قاضی این پرونده، سه متهم را به اعدام محکوم کرد.

به گزارش رکنا، این ماجرا در سال 93 شروع شد و دیروز صبح ( 29 خرداد ماه 98) 3 متهم این پرونده زندگی شان پای چوبه دار به پایان رسید.

هشدار رئیس کل دادگستری هرمزگان به اخلال گران در امنیت عمومی

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان با هشدار به اخلالگران درنظم و امنیت عمومی و تهدیدکنندگان حیثیت و ناموس مردم اعلام کرد: حکم اعدام سه متجاوز به عنف که پس از ربایش یک زن در بندرعباس به طرز وحشیانه‌ای به او تجاوز کرده بودند، اجرا شد.

علی صالحی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان اظهار داشت :سه متهم تجاوز به عنف صبح دیروز در زندان مرکزی بندرعباس به دار مجازات آویخته شدند.

رئیس شورای قضایی استان هرمزگان با هشدار به اخلال گران در نظم و امنیت عمومی و تهدیدکنندگان حیثیت و ناموس مردم خاطرنشا ن ساخت: افرادی که سودای چنین جرائم شیطانی را در سر می پرورانند، آگاه باشند و بدانند که دستگاه قضایی استان هرمزگان قاطعانه با آنها برخورد می کند و مجازات این گونه افراد مانند این سه متجاوز به عنف ، صریح و بدون اغماض خواهد بود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 483659 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟