راز پلید سقوط همزمان 2 جوان از بالکن یک خانه در ستارخان تهران / هر دو بامداد امروز کشته شدند + عکس

به گزارش گروه حوادث رکنا، ساعت 22:30 سه شنبه 28 خردادم اه امسال ماموران کلانتری 118 ستارخان در جریان حضور دزدان در طبقه چهارم ساختمانی در منطقه ستارخان قرار گرفتند و خیلی زود تیمی از ماموران به محل اعزام شدند.

ماموران با حضور در محل سرقت به سراغ صاحبخانه رفتند و وی ادعا کرد 2 ساعت پیش برای خرید وسایل تولد فرزندم همراه همسرم خانه را ترک و هنگام مراجعه مشاهده کردم در واحد کج شده و سر و صداهایی از داخل خانه می آید که فهمیدم سارقان در منزل هستند. همسرم بچه مان را در آغوش گرفت و سریعا پایین رفت و همسایه ها را مطلع کرد و من نیز به پلیس زنگ زدم. یک دقیقه بعد یکی از همسایه ها به بالا آمد و گفت به اورژانس هم زنگ بزنید زیرا یکی از دزدان ، خود را از پنجره ساختمان به پایین پرت کرده است.

همراه ۳ همسایه دیگر خود به پشت بام رفتیم تا ببینیم سارق دیگری هم هست یا نه که از آنجا مشاهده کردیم یکی از سارقان در حیاط افتاده و خون آلود است و سارق دیگر نیز با ملحفه و پرده که گره زده و به لوله شوفاژ آویزان کرده بود قصد پایین رفتن از بالکن را داشت که فریاد زدیم این کار را نکن. آن دوستت که خواست به پایین برود ظاهرا مرده است. ولی وی به فریاد ما اهمیتی نداد و به کار خود ادامه داد که ناگهان نزدیک طبقه سوم، پارچه ها پاره شدند و او نیز به پایین پرتاب شد. من که قبل از رفتن به پشت بام در واحد را از بیرون قفل کرده بودم، پس از رسیدن پلیس کلید را به آن ها دادم که ماموران سارق سومی را در خانه دستگیر کردند.

هر دو مصدوم به بیمارستان منتقل شدند که مصدوم اول دقایقی پس از انتقال به مرکز درمانی به دلیل شدن ضربه وارده بر اثر افتادن فوت کرد و مصدوم دوم نیز ساعت ۶ صبح امروز علی رغم انجام عمل های پزشکی به دلیل شدت جراحات جان باخت.

در تحقیقاتی که از سارق سومی در کلانتری به عمل آمد بیان شد که مردی ۳۸ ساله است که پس از تحمل زندان به جرم سرقت خانه یک سال پیش از زندان آزاد شده بود.

وی در شب گذشته همراه 2 دوست خود ۳۴ و ۳۶ساله بودند در میدان آزادی با هم قرار گذاشته تا همدیگر را ببینند تا از آنجا به ستارخان رفته و سرقت را انجام دهند. پس از رسیدن به محله ستارخان یکی از منازل را دیدند که در آن باز است. پس از ورود و بررسی متوجه شدند که اهالی خانه طبقه چهارم در منزل حضور ندارند که قصد سرقت از آنجا را عملی کردند.چند دقیقه ای از ورودشان به منزل گذشته بود و در حال جستجو برای پیدا کردن اشیا قیمتی بودند که صدای کلید در را شنیدند. پس از اینکه متوجه شدند در از بیرون قفل شده، سارق ۳۴ ساله به سرعت به سمت پنجره رفت و قصد داشت تا از این طریق فرار کند که به پایین افتاد و دوست دیگرش نیز پارچه ها ،ملحفه ها و پرده اطاق کودک را به هم گره زده بود و به لوله شوفاژ بالکن بست و قصد داشت از این طریق به پایین برود که وی هم با سرگذشتی مشابه به پایین افتاد.

از سارق یک دیلم و یک دسته کلید کشف و تحقیقات در این خصوص ادامه دارد.

سرهنگ جلیل موقوفه ای در ادامه افزود: درحادثه دیگری که ساعت ۲ بامداد ۲۵ خرداد رخ داد، سارق خانه ۲۸ ساله ای که در طبقه دوم ساختمانی در شهرک قدس برای سرقت وارد شده بود پس از متوجه شدن ورود مالک ،خود را از بالکن آویزان کر د و در پی آن به پایین پرتاب شد و پس از انتقال به بیمارستان فوت کرد. از وی مقادیری طلا و وجوه نقد جمعا به ارزش ۳ میلیارد ریال کشف شد که همه را از همان خانه سرقت کرده بود.

این مقام انتظامی با تایید دو ماجرا فوق به شهروندان محترم تاکید کرد از باز گذاشتن در ساختمان در طول ساعات شبانه روز جدا خودداری کنند و وا حد های مسکونی خود را به تجهیزات ایمنی مجهز کنند تا از بروز اینگونه اتفاقات جلوگیری شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 483504 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟