فیلم بازجویی سردار پلیس از تبهکار معروف نظام آباد تهران / حمله به یک پاتوق سیاه
حجم ویدیو: 35.51M | مدت زمان ویدیو: 00:05:48

سرقت دزدی

سرقت دزدی

سرقت دزدی

به گزارش گروه حوادث رکنا، سردار کیوان ظهیری رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ گفت: چندی قبل ماموران در جریان سرقت های داخل منزل و گوشی قاپی در شرق تهران قرار گرفتند که تیم ویژه ای از ماموران کلانتری 127 نارمک برای دستگیری این دزدان حرفه ای وارد عمل شدند.

وی افزود: تحقیقات برای دستگیری متهمان ادامه داشت و در حالیکه تصویر گوشی قاپ جوان توسط دوربین های مداربسته در اختیار ماموران قرار گرفته بود ردیابی ها کلید زده شد اما این سارق هر روز اقدام به جابجایی پاتوق خود می کرد تا ردی از خود به جا نگذارد.

ظهیری ادامه داد: تجسس های فنی در حالی ادامه داشت تا اینکه اهالی منطقه نارمک در تماس با پلیس از یک خانه تیمی که مردان زیادی برای مصرف مواد مخدر در آنجا پاتوق می کنند خبر دادند.

رییس پلیس تهران گفت: ماموران کلانتری 127 نارمک روز دوشنبه 27 خرداد ما با اطلاع از حضور چند مرد در این خانه برای دستگیری آنها وارد عمل شدند که در این عملیات غافلگیرانه 11 مرد که در حال مصرف مواد مخدر بودند دستگیر شدند که در بازرسی از مخفیگاه آنها وسایل سرقتی زیادی به دست آمد.

وی عنوان کرد: در بین این متهمان گوشی قاپ تحت تعقیب ماموران نیز دستگیر شد.

سردار ظهیری افزود: در تحقیقات از متهمان مشخص شد که 2 برادر که در این خانه زندگی می کنند از سارقان وسایل سرقتی را به ارزش پایین گرفته و در ازای آن به دزدان مواد مخدر داده و اجازه مصرف آن در این خانه مجردی را می دادند.

گفتگو با متهم

در این پروند متهم احساس ندامت کرد و به رییس پلیس پیشگیری تهران گفت: بیش از 15 سال است مرتکب سرقت نشده ام تا اینکه دو ماه پیش وسوسه شده و فقط یک گوشی موبایل دزیدم.

وی که در منطقه نظام آباد تهران دستگیر شده بود در ادامه گفت : به این خانه می آمدم و مواد می کشیدم در حقیقت این 2 برادر اموال مسورقه را به قیمت پایین از معتادان خریداری می کردند و در ازای آن خانه را برای کشیدن مواد مخدر در اختیار معتادان قرار می دادند.

مالخر منطقه نظام آباد که با برادرش اقدام به این کار می کرد در پاسخ به پلیس گفت: از دزدی و سرقتی بودن این اجناس بی اطلاع بودیم و بدون فاکتور این لوازم را می خریدیم در ازای کشیدن مواد از آنها این لوازم را خریداری می کردیم و محلی را برای کشیدن مواد مخدر به آنها می دادیم. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 483397 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟