تهران شهری کم جرم در کشور است / صبح امروز به مشکل 550 نفر رسیدگی شد +عکس و فیلم
حجم ویدیو: 31.03M | مدت زمان ویدیو: 00:04:53

به گزارش گروه حوادث رکنا، سردار حسین رحیمی رییس پلیس تهران گفت: با توجه به برنامه ریزی های مرکز 197 نیروی انتظامی جمهوری اسلامی انجام داده بود امروز نوبت فرمانده انتظامی تهران و رده های تابعه فرمانده انتظامی تهران بزرگ بود تا به خواسته ای مردم رسیدگی کنند که ما از از ابتدای صبح افراد زیادی برای حل مشکلاتشان به مرکز پلیس امنیت اخلاقی ملاقات مراجعه کردند.

وی افزود: از صبح 550 نفر از مردمی که انواع و اقسام مشکلات و خواسته هایی داشتند که برای حل آنها توسط پلیس در همه رده ها حل شود که از این تعداد مراجعه کننده، 70 درصد مرد و 30 درصد خانم ها بودند.

رییس پلیس تهران ادامه داد: بالغ بر 90 درصد این مراجعه کننده ها در حوزه امنیت اخلاقی و اجرای طرح ناظر و در واقع در خصوص توقیف خودورها وموتورسیکلت ها و ارائه تعهد بود که امروز چندین جلسه با رئیس پلیس امنیت به جای توقیف خودرو و موتور این افراد بیشتر توجیح شدند.

سردار رحیمی گفت: افرادی که قانون را زیر پا می گذارند در اصل به حقوق سایر شهروندان و امنیت روانی را دچار اختلال و چالش می کنند.

وی اظهار داشت: همان پلیس که شبانه روز در حوزه دستگیری سارقان و جانیان، قاچاقچیان، فروشندگان مواد مخدر ،معتادان، برقراری امنیت تفرج گاه ها کار می کند، همین پلیس برای امنیت و انضباط اجتماعی و تسهیل در عبور و مرور، تامین اجتماعی و جامعه نیز تلاش می کند .

رییس پلیس تهران گفت: امنیت ابعاد مختلفی دارد ،امنیت اجتماعی، روانی، اقتصادی و فرهنگی که اگر یک بخش از امنیت لنگ بزند امنیت جامعه تکمیل نمی شود.

وی با بیان اینکه ،نگاه پلیس همه جانبه است ،افزود: برخی می گویند پلیس به دنبال امنیت اخلاقی است، اما پلیس تمام تلاش خود را به کار بسته است تا در تهران کم ترین وقوع سرقت در کل کشور را در تهران شاهد هستیم. این موضوع را با افتخار اعلام می کنیم و درحال حاضر بعد از تهران ایلام و جزیره کیش است که کم ترین وقوع جرم را دارند.

سردار رحیمی گفت: همچنین بالاترین کشف جرم را در تهران داریم ،از آن طرف به هیچ عنوان در بحث امنیت اخلاقی و اجتماعی جامعه نیز کوتاهی نمی کنیم.

ما تکیلف و وظیفه داریم در همه زمینه ها و همچنین در زمینه امنیت اخلاقی کار انجام بدهیم .ما در همه زمینه ها سرمایه گذاری کردیم و برای همه موارد امنیتی جامعه برنامه داریم، از جرایم پیچیده، خشن و باندی گرفته تا امنیت اخلاقی، انضباط اجتماعی و نظم جامعه درحال کار کردن هستیم.

فرمانده انتظامی پایتخت خاطرنشان کرد: 10 درصد دیگر مشکلات مردم مربوط به پرونده‌هایی درخصوص اقدامات کلانتری‌ها، پلیس‌ آ‌گاهی، پلیس اماکن و دیگر پلیس‌‌های تخصصی بود که با کمال احترام و ادب با مراجعه‌کنندگان برخورد شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 483097 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟