این جنایت شامگاه جمعه به وقوع پیوست و کارآگاهان جنایی پلیس شیراز از کشته‌شدن سه نفر در منطقه گلستان این شهر مطلع شدند. آنها وقتی به محل حادثه رفتند، مشاهده کردند سه زن هدف گلوله‌های متعدد قرار گرفته و جان باخته‌اند. در همان بررسی‌های اولیه معلوم شد مقتولان دو خواهر و مادرشان هستند که هدف یک انتقام‌گیری شده‌اند.

به این ترتیب، بعد از انتقال اجساد به پزشکی قانونی تحقیق از اعضای خانواده مقتولان آغاز شد و آنها همگی از جوانی به اسم نادر نام بردند و او را عامل این کشتار معرفی کردند. نادر چند ماه قبل به خواستگاری یکی از مقتولان رفته اما جواب رد شنیده بود زیرا دختر جوان علاقه‌ای به او نداشت و نمی‌خواست با این پسر زندگی مشترک تشکیل دهد. با این حال، نادر موضوع را تمام‌شده ندانست و چند بار دیگر نیز به خواستگاری رفت. او هر بار سعی داشت با اصرار دختر مورد علاقه خود را راضی به ازدواج کند ولی موفق به این کار نشد. بعد از مدتی اصرارهای نادر رنگ مزاحمت به خود گرفت و او با تذکرهای جدی مواجه شد با این حال، دست از رفتارش برنداشت تا اینکه باخبر شد دختر جوان به‌زودی به خانه بخت خواهد رفت. به همین دلیل، دست به جنایت زد و فراری شد.

کارآگاهان بعد از اطلاع از این موضوع تحقیقات وسیعی را برای یافتن ردی از نادر آغاز کردند و سرانجام بعد از گذشت چهار ساعت از وقوع جنایت توانستند او را در فیروزآباد به دام بیندازند.

نادر بعد از انتقال به پلیس آگاهی شیراز تحت بازجویی قرار گرفت و از همان ابتدا درحالی‌که گزینه‌ای جز بیان واقعیت پیش‌ِرویش نبود، به این آدم‌کشی اقرار کرد. او گفت: وقتی جواب رد شنیدم و مینا دختر مورد علاقه‌ام به خواسته و خواهش‌هایم توجهی نکرد، از او کینه به دل گرفتم و به این نتیجه رسیدم که باید از او و اعضای خانواده‌اش انتقام بگیرم. آن دختر نباید با فردی دیگر ازدواج می‌کرد. من او را عاشقانه دوست داشتم و زندگی بدون وی برایم قابل تصور نبود. همین افکار باعث شد نقشه قتل را طراحی کنم. برای این کار سلاحی خریدم و شب حادثه در خانه مقتولان رفتم. وقتی آن دختر همراه مادر و خواهرش جلوی در آمدند در حالی‌ که خیلی عصبانی بودم به هر سه نفر شلیک کردم و به‌سرعت پا به فرار گذاشتم.

بنا بر این گزارش متهم در حال حاضر در بازداشت به‌سر می‌برد و تحقیقات از او ادامه دارد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 482964 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟