متهم به آتش کشیدن پارک چیتگر دستگیر شد

سرهنگ سید مراد پیروندی دستگیری عوامل آتش سوزی پارک جنگلی چیتگر با تشریح این خبر، بیان داشت: ساعت ۱۹:۱۰ جمعه هفته گذشته ماموران کلانتری ۱۸۱ وردآورد برای دومین بار از آتش سوزی قسمتی از پارک جنگلی چیتگر با خبر شدند و تیم عملیات کلانتری بلافاصله برای جلوگیری از خسارت بیشتر در محل حاضر و به بررسی موضوع پرداختند.

وی با اشاره به اینکه عاملان آتش سوزی که به ترتیب ۱۷، ۱۸ و ۱۹ ساله هستند، توسط ماموران یگان حفاظت فیزیکی مستقر در پارک جنگلی چیتگر دستگیر شدند، ادامه داد: با اقدام سریع ماموران آتش نشانی عملیات اطفاء حریق در پارک جنگلی چیتگر با موفقیت انجام شد.

این مقام انتظامی ابراز داشت: کارشناسان، وسعت آتش سوزی را ۵۰ متر مربع از محدوده غربی پارک جنگلی چیتگر تعیین کرده اند.

وی گفت: با بررسی‌های بیشتر مشخص شد هر ۳ فرد دستگیر شده با یکدیگر دوست هستند که از فردیس کرج با مترو به پارک چیتگر آمده و یکی از آن‌ها با انداختن ته سیگار خود به داخل علوفه خشک شده در قسمتی از پارک، موجب آتش سوزی در پارک جنگلی بزرگ و قدیمی چیتگر شد.

این مقام انتظامی با تاکید بر اینکه شهروندان در زمان حضور در پارک‌های جنگلی از انداختن ته سیگار و یا ایجاد شعله دوری کنند، گفت: در این فصل از سال چمن زار‌های پارک‌های جنگلی خشک و باکوچک‌ترین شعله، شعله ور شده و موجب آتش سوزی به وسعت زیادی خواهد شد.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 482882 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟