سرهنگ عبدالمجید کرمی در تشریح این خبر افزود: در پی وصول چندین فقره پرونده در دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان بندرعباس مبنی بر کلاهبرداری از شهروندان، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی بیان داشت: کارآگاهان پلیس آگاهی هرمزگان با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی و بهره گیری از شیوه های پلیسی متهم به هویت «ز. ج» که املاک دار بوده را شناسایی کردند.

رییس پلیس آگاهی هرمزگان گفت: این متهم با همکاری و همراهی پدر خود، اقدام به دریافت وجوهی از شاکیان به عنوان پیش پرداخت به بهانه تحویل واحدهای مسکونی کلاهبرداری می کردند.

کرمی یادآورشد: ماموران با هماهنگی مقام قضایی در ۲ عملیات جداگانه پدر و دختر کلاهبردار را دستگیر و به پلیس آگاهی انتقال دادند.

وی گفت: تاکنون ۲۴ نفر از شاکیان این پرونده در پلیس آگاهی بندرعباس حاضر و متهمان را شناسایی کرده اند و تحقیقات برای شناسایی دیگر مالباختگان توسط پلیس ادامه دارد.

رییس پلیس آگاهی هرمزگان خاطرنشان کرد: متهمان پس از انجام بازجویی اولیه به جرم ارتکابی اعتراف کردند که با دستور قضایی متهم ردیف اول با قرار بازداشت موقت روانه زندان شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 482874 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟