به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ بهزاد ثابت‌ راسخ رئیس کلانتری 150 تهرانسر گفت: با توجه به افزایش پرونده های سرقت از خانه در محدوده کلانتری 150 تهرانسر، گشت های شبانه‌روزی در نقاط آلوده این محدوده فعال شد.

رئیس کلانتری 150 تهرانسر افزود: روز جمعه 24 خرداد ماه ماموران در حال گشت زنی در خیابان نفت جنوبی، مأموران به یک موتورسیکلت تندرو با 2 سرنشین و در حالیکه هر دو لباس کار به تن داشته و صورت خود را به وسیله ماسک آلودگی هوا پوشانده بودند، مشکوک شدند.

وی تصریح کرد: راننده موتور با افزودن بر سرعت خود از محل دور شده و مأموران با تعقیب و گریز ده دقیقه‌ای آنها را متوقف کرده اما همدست وی با پاشیدن یک اسپری اشک‌آور به صورت ماموران موفق به فرار شد اما کیف همراهش را در محل جا گذاشت.

ثابت راسخ خاطرنشان کرد: راننده موتور نیز با کشیدن چاقوی 35 سانتی‌متری به روی مأموران و با استفاده از موتورسیکلت، قصد فرار داشت که مأموران به وی دستور ایست دادند اما متهم همچنان تصمیم به فرار داشت تا اینکه مأموران با بکارگیری قانون استفاده از سلاح اقدام به شلیک هشت تیر هوایی کردند.

رئیس کلانتری 150 تهرانسر ادامه داد: متهم همچنان قصد فرار از دست مأموران را داشت که مأموران با شلیک یک تیر سمت مچ پای متهم وی را بازداشت کرده و پس از فراخواندن اورژانس به محل حادثه متهم 35 ساله برای انجام اقدامات درمانی به بیمارستان منتقل شد.

به گفته وی، با بررسی سوابق متهم مشخص شد وی سوابق زیادی در زمینه سرقت منزل دارد و آخرین بار توسط مأموران آگاهی استان قم دستگیر و بعد از مدتی با قرار وثیقه از زندان آزاده شده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 482863 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟