به گزارش رکنا، این حادثه شب جمعه گذشته در جاده فرعی روستای شیر حصار و در نزدیکی کوره های آجرپزی هنگامی رخ داد که مرد 32 ساله ای به همراه فرد دیگری داخل یک دستگاه پژو 405 نشسته بودند که مورد ظن نیروهای بسیج قرار گرفتند.

راننده 32 ساله که به فرمان «ایست» بسیجیان توجه نکرده بود، مورد تعقیب قرار گرفت که در این میان ناگهان شلیک گلوله از سلاح کلاشینکف سکوت جاده را شکست ویکی از گلوله ها با عبور از صندوق عقب به پشت راننده اصابت کرد.با متوقف شدن خودرو، راننده مجروح به بیمارستان شهید هاشمی نژاد مشهد انتقال یافت اما تلاش پزشکان برای نجات وی به نتیجه نرسید و این جوان 32 ساله به دلیل عوارض ناشی از اصابت گلوله جان خود را از دست داد.

با گزارش این حادثه به قاضی ویژه قتل عمد، بلافاصله قاضی علی اکبر احمدی نژاد برای بررسی ماجرا عازم مرکزدرمانی شد و به تحقیق در این باره پرداخت. شایان ذکر است پس از انجام تحقیقات مقدماتی از سه بسیجی که به تعقیب پژو سوار مظنون پرداخته بودند، این پرونده با هماهنگی قاضی شعبه 208 دادسرای عمومی و انقلاب برای رسیدگی به دادسرای نظامی مشهد ارسال شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

سجادپور

کدخبر: 482698 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟