اواخر اردیبهشت مرد جوانی به اداره پلیس رفت و از ناپدید شدن همسرش خبر داد. او گفت: مدتی قبل خانواده همسرم‌-مهناز- به او مقداری پول دادند و یک واحد آپارتمان خرید اما همسرم چند روز قبل آپارتمان را به مبلغ 500 میلیون تومان فروخت. صبح روز حادثه مثل همیشه به محل کارم رفتم اما بعد از بازگشت متوجه شدم که همسرم خانه نیست. با تلفن همراهش تماس گرفتم ولی خاموش بود. به سراغ خانواده‌اش رفتم ولی آنها هم از او خبری نداشتند.

با شکایت مرد جوان تحقیقات برای یافتن مهناز آغاز شد. در بررسی‌های صورت گرفته کارآگاهان دریافتند که از حساب بانکی زن جوان در چند نوبت پول برداشت شده است. طبق استعلام‌های صورت گرفته مشخص شد که برداشت پول از طریق چند عابر بانک در شهرهای شمالی یا برای خرید سکه از طلافروشی صورت گرفته است.با بررسی دوربین مداربسته بانک‌ها و طلافروشی‌ها مشخص شد که دو مرد جوان، از حساب مهناز پول برداشت کرده‌اند. بدین ترتیب هویت یکی از آنها به نام فرامرز شناسایی و باتوجه به مدارکی که فرامرز برای خرید سکه ارائه کرده بود، به دستور بازپرس شعبه ششم دادسرای امور جنایی تهران، مرد جوان در یکی از شهرهای شمالی دستگیر شد.

وی پس از انتقال به تهران در تحقیقات گفت: مدتی قبل با مهناز در اینستاگرام آشنا شدم. او از زندگی‌اش راضی نبود و مشکلاتی با همسرش داشت. بعد هم گفت 500 میلیون تومان دارد و می‌خواهد با این پول سرمایه‌گذاری کند. از آنجایی که اهل شمال هستم به مهناز پیشنهاد دادم که با پولش در شمال زمین بخرد. با او قرار گذاشتم و به شمال رفتیم. اما زمین نخرید. کارت عابر بانکش را هم مهناز خودش به من داد تا برایش سکه و طلا بخرم. البته خودش هم حضور داشت.حدود یک هفته قبل هم زن جوانی با خودرو پراید به دنبال مهناز آمد. اهل کرج بود و مهناز با او رفت و دیگر خبری از آنها ندارم.

به دستور بازپرس زمانی از شعبه ششم دادسرای امور جنایی تهران، متهم در اختیار کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی پایتخت قرار داده شد و بررسی‌ها برای یافتن سرنخی از سرنوشت مهناز ادامه دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 482695 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟