سرهنگ محمد نادربیگی، رئیس پلیس آگاهی استان البرز گفت: در پی دریافت یک فقره پرونده کلاهبرداری مبنی بر غصب عناوین دولتی و اقدام به دریافت مبالغی در ازای یافتن شغل پردرآمد و دریافت معافیت پزشکی، پیگیری موضوع در دستورکار کارآگاهان پایگاه یکم پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز افزود: در تحقیقات اولیه مشخص شد مالباخته کارمند آموزش و پرورش بوده و در مدرسه ای که مشغول به کار است با اولیاء یکی از دانش آموزان آشنا شده و آن فرد با معرفی خود به عنوان یکی از افراد صاحب نفوذ در دستگاه های دولتی و جلب اعتماد شاکی با این ادعا که قادر به گرفتن معافیت سربازی برای فرزندش است از او و یکی از همکارانش مبلغ 360 میلیون ریال دریافت کرده و متواری شده است.

نادربیگی بیان کرد: با بررسی سوابق این متهم مشخص شد نامبرده دارای سابقه چندین فقره کلاهبرداری بوده که با تحقیقات فنی و اقدامات پلیسی، مخفیگاه وی در کرج شناسایی شد و متهم با هماهنگی مقام قضائی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شد.

وی خاطرنشان کرد: متهم در بازجویی مأموران، به جرم خود مبنی بر غصب عناوین دولتی و کلاهبرداری از دو نفر به مبلغ 360 میلیون ریال اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده با قرار بازداشت موقت روانه زندان شد.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز در پایان خطاب به شهروندان بیان کرد: در صورت مواجه شدن با افرادی که با سوء استفاده از عناوین دولتی و نظامی قصد دریافت مبالغ هنگفت از شما را دارند بلافاصله موضوع را از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 به پلیس اطلاع دهید.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 482300 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟