عکس وحشتناک از لحظه حمله زورگیر قمه کش در اهواز + جزییات

به گزارش گروه حوادث رکنا، تصویری به دست خبرنگار رکنا رسید که نشان از زورگیری 3 سارق جوان در شهر پادادشهر اهواز را می داد.

در این تصویر 3 جوان با 2 موتور به سراغ مرد جوانی رفته و با تهدید چاقو و قمه اقدام به سرقت گوشی موبایل طعمه شان در پادادشهر اهواز کردند.

سردار حیدر عباس زاده ریس پلیس استان خوزستان در راستای این خبر به رکنا گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت بعنف تلفن همراه و منتشر شدن فیلم و تصاویر آن در فضای مجازی در شهرستان اهواز، شناسایی و دستگیری سارقان به صورت ویژه در دستور کار پلیس انتظامی قرار گرفت .

که دراین راستا ماموران تجسس کلانتری 14 شهرستان اهواز با تشکیل تیم های محسوس و نامحسوس حین گشت زنی 2 گوشی قاپ موتور سوار را شناسایی و دستور ایست را برای آنها صادر کردند.

وی افزود: دزدان که قصد فرار از حلقه محاصره ماموران را داشتند با چاقو اقدام به تهدید عابران پیاده کردند که ماموران با عملیاتی غافلگیرانه و با قانون بکارگیری اسلحه، یکی از دزدان را زخمی و سارق دیگر نیز که حلقه محاصره ماموران را تنگ دید تسلیم ماموران شد.

سردار عباس زاده گفت: سارق زخمی به یکی از بیمارستان های شهرستان اهواز منتقل شده و در بازرسی از سارقان دستگیر شده 2 گوشی موبایل سرقتی و یک شمشیر کشف کشف کردند.

ریس پلیس استان خوزستان در پایان با اشاره به اینکه متهمان در تحقیقات پلیس تاکنون به بیش از 50 فقره سرقت بعنف تلفن همراه اعتراف کردند، ادامه داد: در این رابطه یک نفر مالخر شناسایی و دستگیری آن به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

علی رنجکش

 

 

کدخبر: 482073 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟