به گزارش رکنا ، سرهنگ حیدر علی کیخای مقدم فرمانده انتظامی شهرستان چابهار گفت: در پی قتل جوانی ۱۹ ساله در سی ام اردیبهشت ماه جاری در روستای " عورکی سه راهی شکر بازار " شناسایی و دستگیری قاتل یا قاتلان به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.
وی افزود: در تحقیقات اولیه مأموران مشخص شد که مقتول در سه راهی شکر بازار به اتفاق چند نفر از دوستان خود نشسته بودکه توسط ۴ نفر که سوار ۲ دستگاه موتور سیکلت فاقد پلاک و مسلح به سلاح کلاش بودند به قتل رسید.
سرهنگ حیدرعلی کیخای مقدم بیان کرد: پلیس بلافاصله تحقیقات میدانی را از حاضران در این درگیری برای شناسایی قاتل یا قاتلان آغاز کرد.
وی ادامه داد: کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام تحقیقات و استفاده از شگرد‌های پلیسی هویت یکی از سرنشینان موتورسیکلت‌ها را شناسایی و او را در روستای " پیرسهراب " شهرستان چابهار در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.
این مقام انتظامی بیان کرد: متهم در اعترافات خود گفت روز حادثه با برنامه قبلی به همراه ۳ نفر دیگر برای سرقت موتورسیکلت به سه راهی شکرآباد رفتیم و هنگام سرقت موتورسیکلتِ مقتول با مقاومت وی مواجه شدیم که یکی از همدستانم با اسلحه کلاش به سمت او شلیک کرد و پس از سرقت موتور متواری شدیم.
وی اضافه کرد: در ادامه تحقیقات پلیس هویت همدستان این متهم را شناسایی و یکی دیگر از همدستان او را را نیز در عملیاتی ضربتی در مخفیگاهش دستگیر کرد.
سرهنگ کیخا مقدم با اشاره به اینکه فرد دستگیر شده جوانی ۲۵ ساله و دارای سابقه کیفری است ابراز داشت: متهم پس از مواجهه با اسناد و ادله پلیس به جرم خود اعتراف کرد.
فرمانده انتظامی شهرستان چابهار گفت: هر ۲ متهم پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند و تحقیقات برای دستگیری سایر متهمان ادامه دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 481905 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟