ماجرایی عجیب در سد لفور / تصاویر فتوشاپ است؟!+ عکس

به گزارش رکنا ، امرالله براری سخنگوی شرکت آب منطقه‌ای مازندران گفت: با توجه به اینکه همه 4 تصویر افراد هنجارشکن در نمای بسته گرفته شده امکان رد یا تایید اینکه این اقدام در سد لفور انجام شده باشد وجود ندارد.
وی افزود: چهار تصویر منتشر شده نمای کاملا بسته دارند و احتمال دارد در هر سد یا دریاچه‌ای از ایران یا هر کشور دیگری گرفته شده باشد و در دو تصویری که کمی نمای باز دارند نیز هیچ نشانه‌ای مبنی بر اینکه این تصاویر در سد لفور ثبت شده باشد وجود ندارد.

هنجارشکنی‌های صورت گرفته در سد لفور سوادکوه توسط برخی از گردشگران موجب نگرانی‌های مردم این منطقه شده‌است.

سخنگوی شرکت آب منطقه‌ای مازندران ادامه داد: بر اساس قانون و برای جلوگیری از آلودگی آب آشامیدنی هیچ کدام از سد‌های مازندران که آب آشامیدنی مردم را تامین می‌کنند قابل واگذاری و اجاره به اشخاص نیست و اجازه استفاده از سطح دریاچه و مخزن سد لفور نیز برای استفاده‌های تفریحی، توریستی و قایق سواری به هیچ فردی داده نشده است.
سخنگوی شرکت آب منطقه‌ای مازندران با بیان اینکه مخزن سد لفور سوادکوه بیش از ۵۰۰ هکتار مساحت دارد، افزود: با توجه به جنگلی بودن و فراوانی راه‌های دسترسی به مخزن سد با فرض اینکه این تصاویر در سد لفور ثبت شده باشد امکان دارد این افراد با خودرو‌های آفرود از جاده‌های جنگلی به دریاچه سد راهی پیدا کرده باشند.
براری افزود: باتوجه به گستردگی مخزن سد و شکل تصاویر منتشر شده صحت و سقم موضوع و نحوه انتشار خبر توسط نیروی انتظامی و دادستان در حال بررسی است.
سخنگوی شرکت آب منطقه‌ای مازندران گفت: این شرکت به همراه نیروی انتظامی برای جلوگیری از ورود افراد غیر مسئول به داخل دریاچه، گشت‌های منظم و نامنظم حفاظتی بویژه در ایام تعطیلات را انجام می‌دهد.
وی افزود: علاوه بر گشت‌های حفاظتی این شرکت با نصب بنر‌ها و تابلو‌های هشدار دهنده متعددی در مناطق مختلف این سد به گردشگران هشدار داده است که هرگونه فعالیت آبی در دریاچه پیگرد قانونی خواهد داشت.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 481230 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟