اخبار اختصاصی رکنا - کپی رایت

به گزارش اختصاصی رکنا،  این زن جوان می خواست باز لباس عروس بپوشد و به خانه بخت پسر دلخواهش برود که پشت میله های زندان گرفتار شد.  اهالی محل وقتی صبح خانه هایشان را ترک کردند تا سر کار بروند، با پیکر بی جان مردی جوان روبه رو شدند.

دقایقی بعد وقتی شاهدان این صحنه تلخ با پلیس 110 تماس گرفته بودند، ماموران پلیس کلانتری خود را بالای سر جنازه رساندند و با توجه به اینکه مشخص بود قربانی ناشناس در جای دیگری از پا درآمده و جسدش از سوی گروهی مرموز به آن کوچه فرعی انتقال یافته است، بازپرس جنایی و تیم پلیس آگاهی در جریان قرار گرفتند. بررسی های میدانی نشان داد که هیچکس مرد جوان را در آن محله نمی شناسد. لباس به هم ریخته این مرد از سویی و عدم وجود آثار ضرب و جرح و چاقوخوردگی نشان می داد که وی با روش خاصی کشته شده است.

معاینات پزشک جنایی در صحنه پیدا شدن جسد، فرضیه مرگ با مسمومیت را تایید کرد و با انتقال جنازه مرد ناشناس به پزشکی قانونی و پس از کالبدشکافی که توام با آسیب شناسی و سم شناسی بود، بازپرس نظریه ای دریافت کرد که نشان می داد یک جنایت حرف های رخ داده است.

هنوز چند روزی از تجسس های جنایی نگذشته بود که خانواده نگران مردی 25 ساله به پلیس مراجعه کردند و از ناپدید شدن پسرشان خبر دادند.

همسر این مرد گمشده وقتی پیشروی پلیس ایستاد، ادعا کرد که شوهرش کارگری می کرد و آخرین بار خانه شان را برای انجام کار ترک کرده و دیگر برنگشته است. همزمانی گم شدن این مرد و پیدا شدن جسد قربانی جنایت خاموش کافی بود تا خانواده وی در سردخانه حاضر شوند.

بن بست تحقیقاتی

جسد شناسایی شد، اما پلیس با وجود اقدامات اطلاعاتی گسترده و تجسس های ویژه از آشنایان و اعضای خانواده قربانی به هیچ سرنخی دست نیافت. در این گره کور بود که با دستور بازپرس پرونده تیمی از پلیس وارد عمل شدند تا با به دست آوردن انگیزه عاملان جنایت آنان را ردیابی کنند.

تحقیقات این کارآگاهان نشان داد که قربانی کارگری زحمتکش بود و با هیچکس خصومت نداشت. از سوی دیگر اختلافی نیز بین وی و همسرش به دست نیامد.

با این وجود از آنجایی که همسر مقتول تناقض گویی های کمرنگی داشت، کارآگاهان اقدامات مخابراتی و اطلاعاتی خود را روی فرضیه روابط پنهانی این زن خونسرد متمرکز کردند.

14 ماه بعد

در حالی که ناهید زن جوان توانسته بود با فریبکاری هایش 14 ماه از چنگال قانون به دور بماند، کارآگاهان توانستند پرده از رابطه پنهانی وی با مردی ناشناس بردارند.

زن توطئه گر که تصور نم یکرد پس از این مدت طولانی مظنون شماره یک قتل شوهرش شناخته شود، ابتدا با شلوغ کاری و داستانهای دروغین خواست خود را بیگناه نشان دهد تا اینکه با مدارک پلیسی روبه رو شد و چارهای جز اعتراف ندید.

اعتراف تلخ

زن جنایتکار گفت: به مردی جوان علاقهمند شده بودم، شوهرم زحمتکش بود، اما هیچ علاقهای به وی نداشتم. می دانستم نمیتوانم طلاق بگیرم، چراکه خانواده هایمان اجازه نمی دادند و شوهرم نیز قصدی برای این کار نداشت و همیشه به من ابراز محبت و مهربانی می کرد.

وی افزود: وقتی با پسر مورد علاقه ام به نتیجه ای جز قتل شوهرم نرسیدیم، شب جنایت ابتدا همسرم را با دارو مسموم کردم و سپس با اضافه کردن دوز آن در حالی که قربانی می خندید، به آرامی نفس های آخر را کشید و از پا درآمد.

وی افزود: وقتی دیدم شوهرم کشته شده است، با مرد مورد علاقه ام تماس گرفتم و خواستم شبانه به در خانه ام بیاید. وی نیز سریع خود را به نزدم رساند. جسد را داخل خودرویش گذاشت و از شهر خارج شدیم و در کوچه ای فرعی در محل های خلوت جسد را بیرون از خودرو انداختیم و پا به فرار گذاشتیم. با اعترافات تکاندهنده زن دسیسه چین، کارآگاهان سراغ مرد مورد علاقه وی رفتند و وی را دستگیر کردند. وی گفت: قرار گذاشته بودیم با هم ازدواج کنیم و در حال آماده شدن برای عروسی بودیم که دستگیر شدیم. فکر می کردم نقشه مان حرفه ای است و لو نخواهد رفت.

بنابر این گزارش، این زن و مرد جنایتکار به جای خانه بخت روانه زندان شدند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 480642 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟